۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین مراسم معارفه مدیر گروه تولیدات رادیو و تلویزیون صدا و سیمای قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۱۸۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان:

مراسم معارفه مدیر گروه تولیدات رادیو و تلویزیون صدا و سیمای قزوین برگزار شد

مراسم معارفه مدير گروه توليدات راديو تلويزيوني بسيج صدا و سيماي مرکز قزوين با حضور مدير کل صدا و سيماي مرکز قزوين،سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر استان و جمعي مديران و معاونان صدا و سيماي استان برگزار شد.

مراسم معارفه مدیر گروه تولیدات رادیو و تلویزیون صدا و سیمای قزوین برگزار شد
به گزارش صبح قزوین، مدير کل صدا و سيماي مرکز قزوين مهمترين رسالت گروه توليدات راديو تلويزيوني بسيج صدا و سيما را عمل به بيانات رهبر معظم انقلاب ، زنده نگه داشتن راه و آرمانهاي شهدا و پيگيري آرمانهاي انقلاب برشمرد.
ابوالحسن صادقي جهاني استفاده از تمام ظرفيت هاي رسانه و پرهيز از جهت گيري هاي سياسي و جناحي را از ديگر وظايف گروه توليدات راديو تلويزيوني بسيج دانست و افزود:گروه توليدات راديو تلويزيوني بسيج گروهي است که با مشارکت سپاه و بسيج و صدا و سيما به منظور بهرهمندي از توانمندي ها و داشته ها و ظرفيت هاي بسيج و رسانه شکل گرفته است و يکي از مهمترين رسالت ها و ماموريت هاي آن پيگيري آرمانهاي بزرگ انقلاب و امام راحل و عمل به بيانات و راهکارهاي مقام معظم رهبري است.
فرمانده سپاه استان هم با ارزش ترين ثمره و دستاورد انقلاب اسلامي را بسيج عنوان کرد و گفت: بسيج پديده بزرگ و بي نظيري است که امام خميني(ره) آن را بنا نهاده است و امروز بسيج با تفکر انقلابي و ديني در جهت توسعه همه جانبه کشور در تمام زمينه ها و با اتکا به نيروي جوان و پويا جوانان و نوجوانان ايران اسلامي گام هاي بزرگي را برداشته است.
سردار سالار آبنوش بسيج را نيروي پاک و مخلص خدا و گروه مردمي بي نظيري خواند که توانسته با جذب و به کار گيري جوانان مستعد موجب رشد و بالندگي ايران اسلامي در بسياري از زمينه ها شود.
وي اقتدا به شهدا را عامل هدايت و در مسير صحيح قرار گرفتن انسان به ويژه جوانان اين مرزو بوم دانست و خاطر نشان شد: اگر به شهدا اقتدا کنيم به راه راست هدايت خواهيم شد و اين جمله معروف امام که مي فرمايند تمام معرفت ما مکتب ماست تنها يک شعار نيست و هر کس به اين تفکر عمل کند در راه درست گام برخواهد داشت.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان نقش رسانه را نقشي سازنده و تعيين کننده در بسياري از زمينه ها دانست و اظهار داشت: رسانه داراي توانمندي هايي است که تاثير آن در تمام زمينه ها آشکار است و اين نقش اگر به تفکر و نگاه بسيجي آميتخه شود مي تواند اثر جهاني داشته باشد.
درپايان مراسم محمدرضا صفادوست به عنوان مدير گروه توليدات راديو تلويزيوني بسيج معرفي شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان