۰۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۱۸ یکشنبه

صبح قزوین خواست ما از استاندار تامین مکانی جهت دانشگاه معارف قرآنی
کد خبر: ۱۱۸۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف قزوین:

خواست ما از استاندار تامین مکانی جهت دانشگاه معارف قرآنی

حجت الاسلام مصطفی نوروزی: از استاندار قزوین انتظار داریم برای تاسیس دانشگاه معارف قرآنی و تامین مکانی برای آن دستور لازم را صادر کنند.

خواست ما از استاندار تامین مکانی جهت دانشگاه معارف قرآنی
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، مجید وفاپور ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برنامه تلویزیونی" با قرآن در رمضان" که در دفتر استاندار قزوین برگزار شد اظهارداشت: همه ساله در ماه رمضان برنامه های ترتیل خوانی با همکاری قاریان و حافظان و دستگاههای اجرایی مانند صداوسیما، تبلیغات اسلامی و اوقاف برگزار می شود و از سوی مسئولان و استانداری حمایت لازم صورت می گیرد.
وفاپور بیان کرد: با تشکیل شورای قرآنی در استان و پشتیبانی معنوی و مادی خوبی از سوی استاندار صورت گرفته و با برگزاری 20 جلسه برنامه ریزی مناسبی برای تدوین فعالیتها صورت گرفته است.
مشاور قرآنی استاندار گفت: برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در آموزش و پرورش و دانشگاهها، مدارس و ما بین نابینایان با استقبال خوبی روبرو شد و مراسم با قرآن در رمضان هم در سطح کشور از کیفیت بالایی برخوردار است و توانستیم شاخص کشوری را کسب کنیم.
حجت الاسلام نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین هم در این نشست گفت: از استاندار قزوین انتظار داریم برای تاسیس دانشگاه معارف قرآنی و تامین مکانی برای آن دستور لازم را صادر کنند تا این حرکت فرهنگی به نتیجه برسد.
این مسئول بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت های خوبی در بخش نیروی انسانی وجود دارد و قادریم هیئت علمی دانشنگاه قرآنی را در قزوین تامین کنیم و از وجود مفسران استانی برای تدریس استفاده کنیم.
حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم تصریح کرد: علیرغم آن که با مشکلات و کمبودهای اعتباری در استان مواجهیم اما کارهای خوبی در بخش قرآنی انجام شده که از استاندار و مشاور قرآنی ایشان تقدیر می شود.
وی افزود: سیاست گذاری در شورای قرآنی استان باید هدفمند باشد و با برنامه ریزی مناسب بلند مدت و کوتاه مدت از همه ظرفیت های موجود استان بخوبی استفاده کنیم.
در این مراسم استاندار قزوین با اهداء لوح از قاریان برجسته و دست اندرکاران برگزاری برنامه تلویزیونی" با قرآن در رمضان" حجت الاسلام نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان،حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی،ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صداوسیمای قزوین و قاریان حاج فتحعلی، علی اکبری، قاسمی، رفعتی، رشوندی، مجید وفاپور، عابدیها، قلی پور، حبیب زاده و آهویی، تجلیل کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان