۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین طرح توسعه امامزاده های قزوین اجرا
کد خبر: ۱۱۸۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

طرح توسعه امامزاده های قزوین اجرا

علی فرخ زاد: با حمایت شورای اسلامی شهر قزوین؛ اجرای طرح توسعه امامزاده های قزوین خواهیم بود.

طرح توسعه امامزاده های قزوین اجرا
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، قزوین هم‌زمان با دهه کرامت آیین بزرگداشت و نکوداشت حضرت حسین بن علی بن موسی الرضا (ع) امروز در امامزاده حسین (ع) قزوین با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برگزار شد.
این مراسم با شعرخوانی مصطفی صابر خراسانی و سخنرانی آیت‌الله قائم مقامی، استاد دانشگاه و حوزه همراه بود.
در این مراسم شخصیت‌های از جمله داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، علی فرخ‌زاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و نایب رئیس اول شورای شهر قزوین، محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی قزوین و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.
در این مراسم علی فرخزاد اظهارداشت: خوشبختانه کارهای فرهنگی خوبی با همکاری هیئت امنای جوان امامزاده حسین(ع) و اوقاف در این مکان مذهبی اجرا شده که باید تداوم یابد و سعی می‌کنیم تا محله‌های اطراف امامزاده حسین را در حد توان سر و سامان دهیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: به نظر می رسد برخی فعالیت های عمرانی در امامزاده ها متناسب با شان آنها نیست لذا امیدواریم با همکاری شورای شهر بتوانیم تحول مناسبی در امامزاده ها یویژه امامزاده حسین(ع) ایجاد کرده و آنها را به مرکز فرهنگی و گردشگری تبدیل کنیم.
فرخزاد یادآورشد: قزوین چهارمین شهر مذهبی کشور است که لازم است متناسب با این ظرفیت کارهای فرهنگی و عمرانی بیشتری در اماکن متبرکه و بقاع مذهبی اجرایی شود.
در این مراسم پس از شعرخوانی صابر خراسانی ازدواج یک زوج جوان در محل امامزاده حسین(ع) برگزار شد.
تجلیل از برترین های شرکت کننده در بزرگداشت امامزاده حسین(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان