۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین امنیت و نظم اجتماعی زمینه ساز پیشرفت جوامع بشری است
کد خبر: ۱۱۷۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرهنگ میرحیدری؛

امنیت و نظم اجتماعی زمینه ساز پیشرفت جوامع بشری است

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: امنیت و نظم اجتماعی زمینه ساز پیشرفت جوامع بشری است.

امنیت و نظم اجتماعی زمینه ساز پیشرفت جوامع بشری است
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ میرحیدری دوشنبه شب  در دیدار با نمازگزاران مسجد امام زمان(عج) شهرک چوبیندر، قزوین با تبیین حدیث پیامبر گرامی اسلام در اهمیت دو نعمت مجهول "سلامتی و امنیت" احساس مسئولیت آحاد جامعه بویژه مدیران را یک تکلیف دانست و گفت: امنیت و نظم اجتماعی زمینه ساز هر پیشرفتی در جوامع بشری است.
وی با اشاره به ضرورت حفظ ارزش های انقلاب و اهداف شهدا تصریح کرد: امنیت مثال زدنی امروز کشور نشأت گرفته از فرهنگ اسلامی و ایثارگری رزمندگان و شهدا است.
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: هدف از حضور مسئولان انتظامی در جمع شهروندان، آشنایی و بهره مندی از نظرات و انتقادات آنها بوده و موجب آگاهی بیشتر مسئولان نسبت به مشکلات مردم در امور انتظامی خواهد شد.
سرهنگ میرحیدری بیان داشت: امنیت موضوعی است که تامین و ارتقاء آن با کمک سایر دستگاهها و نهادهای دولتی و مشارکت مردم امکان پذیر بوده و امروز حضور هوشیارانه مردم در تمامی صحنه ها موجب شده که ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان باشد.
این مقام مسئول جنگ نرم را جدیدترین و پیشرفته ترین حربه در آسیب زدن به انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: تمسک به ارزش های الهی و احساس مسئولیت تمامی نهادها و بویژه خانواده ها در آشنا کردن نسل نوجوان با فرهنگ اصیل اسلامی می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان