۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حقوق تا ۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان در سال ۹۵ از مالیات معاف می‌شود
کد خبر: ۱۱۵۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با تصویب دولت

حقوق تا ۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان در سال ۹۵ از مالیات معاف می‌شود

اعضای هیئت وزیران شب گذشته در جلسه‌ای به‌ریاست حسن روحانی رییس‌جمهوری، پس از اتمام بحث درباره کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور به بررسی ماده واحده و بندهای آن پرداختند و تعدادی از بندهای آن را تصویب کردند.

 حقوق تا ۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان در سال ۹۵ از مالیات معاف می‌شود
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، معافیت سهم شرکت دولتی تابعه وزارت نفت از تقسیم سود سهام سهم دولت، سهم صندوق توسعه ملی، تعیین مبلغ یکصدهزار میلیارد ریال سقف انتشار اوراق مشارکت جهت اجرای طرحهای انتفاعی دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی با اولویت طرحهای میادین نفت و گاز مشترک با همسایگان و مهار آبهای مرزی، طرحهای حمل و نقل، آبرسانی و تأمین آب، احداث و تکمیل طرحهای ورزشی، تبدیل گاز به فرآورده‌های شیمیایی و همچنین مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و سقف معافیت مالیاتی به‌میزان 156 میلیون ریال در سال از جمله این بندها بود.

سقف معافیت مالیاتی در سال جاری 138 میلیون ریال یعنی ماهانه 1میلیون و 150هزار تومان است که به‌پیشنهاد دولت و پس از تصویب مجلس، این رقم در سال آینده به ماهی 1میلیون و 300هزار تومان افزایش خواهد یافت.

همچنین به‌دستور رییس جمهوری و به‌منظور تسهیل عزیمت زائران به عتبات، وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف شدند نسبت به تسریع در اجرای پروژه مشترک ایران و عراق درباره اتصال راه‌آهن خرمشهر به بصره و همچنین تکمیل محور دره‌شهر به آبدانان شامل تونل کبیرکوه اقدام کنند.

هیئت وزیران همچنین در این جلسه، از تلاش‌های ارزنده ستاد اربعین و همه دستگاه‌های مسئول که در عزیمت ایمن و گسترده زائران برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی(ع) همراهی و مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان