۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دولت یازدهم، دولت خودروسازان است
کد خبر: ۱۱۵۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد روحانی در استان خراسان جنوبی:

دولت یازدهم، دولت خودروسازان است

رئیس ستاد روحانی در استان خراسان جنوبی با اشاره به وام ۲۵ میلیونی خودرو و حمایت دولت از خودرو سازان گفت: دولت یازدهم، دولت خودروسازان است.

دولت یازدهم، دولت خودروسازان است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس ســتاد روحانی در استان خراســان جنوبی گفت: دولت باید وام خودور را به صورت مســاوی و عادلانه بین همه مردم ایران توزیع کند. این وام را کسانی گرفتند که توانایی خرید خودرو دارند بنابراین طبقات ضعیف و پایین جامعه که به نان شبشان فکر می کنند از تسهیلات دولت محروم مانده اند.

مهدی آیتی افزود: ما هر روز شــاهد اعتراض مردم از خودروهای داخلی در رســانه های عمومی کشور هستیم اما دولت 350 میلیارد تومان به واحدهای خودروسازی تزریق کرده تا مشــکلات آنها را حل کند.

رئیس ســتاد روحانی در استان خراســان جنوبی گفت: در قضیه وام 25 میلیونی خودرو این مردم نبودند که بهره بردند بلکه فقط مشکل خودروسازان حل شد؛ یعنی دولت به جای اینکه مردمی باشد تبدیل به دولت خودرو سازان شده است.

وی ادامه داد: 50 درصد کســانی که برای وام خودرو ثبت نام کردند به خودرو نیاز ندارند به عبارت دیگر خودرو بر روی سیستم کنترلی به کسانی داده شد که اساسا به خودرو نیازی ندارند یعنی در قضیه وام خودرو مثل قضیه مسکن اولی ها عمل نشد، 50 درصد این خودروها به خانه های کســانی خواهد رفت که چندین خودرو دارند و همین جا است که بازار دلال بازی شروع می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس 24

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان