۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بنزین فردا تک‌نرخی‌ می‌شود
کد خبر: ۱۱۵۳۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پایان مهلت مصرف بنزین ۷۰۰تومانی تا ۲۴ امشب

بنزین فردا تک‌نرخی‌ می‌شود

بنا بر اعلام قبلی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران آخرین مهلت مصرف بنزین ۷۰۰تومانی در کارتهای سوخت امروز ۳۰ آبان است و از فردا بنزین با نرخ ۱۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

بنزین فردا تک‌نرخی‌ می‌شود
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، بنا بر اعلام قبلی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران آخرین مهلت مصرف بنزین 700تومانی در کارتهای سوخت امروز 30 آبان است و از فردا بنزین با نرخ 1000 تومان عرضه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم پیشتر با بیان اینکه اهداف مختلفی برای خدمت رسانی به مردم تعریف و تدوین شده، گفته بود: عرضه تک‌نرخی بنزین از جمله اهداف کلانی است که به‌عنوان موفقیتی مهم به ثمر نشسته است.

سید ناصر سجادی عرضه تک‌نرخی فرآورده‌های نفتی را به‌عنوان یکی از اهداف مهم شرکت ملی پخش، گام و موفقیتی مهم در کارنامه این شرکت خواند و گفت: با این اتفاق مهم، بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به نظارت و کنترل این فرآورده نفتی، تسویه حساب و تعامل با صاحبان مجاری عرضه سوخت، حل و فصل شد.

* سامانه هوشمند سوخت همچنان حفظ می‌شود

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین درباره سامانه هوشمند سوخت نیز گفت: عرضه بنزین براساس این سامانه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با اینکه بعد از تک‌نرخی شدن بنزین (1000 تومان) مردم کمتر از کارت‌های سوخت خود استفاده کرده‌اند، اما تصمیمی درباره سامانه هوشمند سوخت گرفته نشده است و عرضه بنزین بر پایه قبل و با بهره گیری از این سامانه انجام می‌شود.

* بیشتر مردم بنزین سهمیه‌ای را مصرف کرده‌اند

سجادی همچنین درباره بنزین 700تومانی باقی‌مانده در کارتهای سوخت نیز گفت: بنابر آخرین آمارها، کمتر از 400 میلیون لیتر دیگر از بنزین 700تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده که بیش از 300 میلیون لیتر آن مربوط به خودروهای نظامی و انتظامی است که سهمیه داشته‌اند و بیشتر مردم سهمیه 700تومانی خود را مصرف کرده‌اند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان