۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رئال‌مادرید در ازای ۸۰ میلیون پوند با جدایی رونالدو موافقت می‌کند
کد خبر: ۱۱۵۲۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یک نشریه انگلیسی مدعی شد

رئال‌مادرید در ازای ۸۰ میلیون پوند با جدایی رونالدو موافقت می‌کند

یک نشریه انگلیسی مدعی شد که سران باشگاه رئال‌مادرید در صورتی با جدایی ستاره پرتغالی خود موافقت خواهند کرد که پیشنهادی ۸۰ میلیون پوند دریافت کنند.

رئال‌مادرید در ازای ۸۰ میلیون پوند با جدایی رونالدو موافقت می‌کند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، باشگاه منچستریونایتد که در سال 2009 کریستیانو رونالدو را در ازای 80 میلیون پوند به رئال‌مادرید فروخت، تمایل زیادی به بازگرداندن او به اولدترافورد دارند، هر چند آنها برای عملی کردن این انتقال رقیب جدی به نام پاری‌سن‌ژرمن دارند که پشتوانه مالی بالایی دارد. به تازگی نام چلسی هم به صف خریداران ستاره 30 ساله سفیدپوشان مادریدی اضافه شده و این کار را برای شیاطین سرخ سخت‌تر می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از این است که فلورنتینو پرس بدش نمی‌آید در تابستان 2016 رونالدو را که آن موقع 31 ساله می‌شود، بفروشد چون فکر می‌کند به لحاظ اقتصادی بهترین زمان ممکن برای انجام این کار است.

نشریه «سان» انگلیس در گزارشی مدعی شد که سران باشگاه رئال‌مادرید در صورتی که پیشنهادی 80 میلیون پوندی دریافت کنند با جدایی کریستیانو رونالدو موافقت خواهند کرد.

شایعه جدایی رونالدو از رئال‌مادرید زمانی بیشتر قوت گرفت که او در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی «کیکر» جدایی از رئال‌مادرید را تکذیب نکرد و گفت که در فوتبال هر چیزی ممکن است، رخ دهد.

صحبت در گوشی کریس با سرمربی PSG در بازی رئال مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که ظاهراً به او گفته «تیمت عالی بازی می‌کند، دوست دارم با تو کار کنم»، نیز بر شایعه جدایی رونالدو از جمع کهکشانی‌ها دامن زد.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان