۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طالب نعمت‌پور از کشتی خداحافظی کرد + متن نامه
کد خبر: ۱۱۵۱۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پس از چند ماه دوری از میادین کشتی

طالب نعمت‌پور از کشتی خداحافظی کرد + متن نامه

فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

طالب نعمت‌پور از کشتی خداحافظی کرد + متن نامه
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، طالب نعمت‌پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان پس از چند ماه دوری از میادین کشتی و در شرایطی که از سال جاری می‌توانست در مسابقات رسمی حضور پیدا کند به طور رسمی از کشتی خداحافظی کرد.

در این نامه که نعمت‌پور آن را در اختیار خبرگزاری تسنیم، قرار داده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس و منّت و عزّت خدای را پروردگار خلق و خداوند کبریا

ضمن ابراز مراتب قدردانی از حسن نیت جناب آقای بنا (معمار کشتی فرنگی) در خصوص دعوت از اینجانب برای حضور در اردوهای تیم ملی و سپاس از همراهی، همیاری و تشویق‌های مشوقانه اعضای تیم ملی، احساس می‌کنم به عنوان سرباز وطن با تحمل رنج و مشقت‌های فراوان و به قدر بضاعت خود با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورم، ادای دینی ناچیز به مردم شریف و عزیزتر از جانم که انصافاً ولی‌نعمت قهرمانان ملی هستند، کرده‌ام.

بدون مقدمه و البته با گذشتن از دنیایی درد دل و ناگفته بدینوسیله مراتب کناره‌گیری خود را از ورزش قهرمانی اعلام داشته و آرزو می‌کنم کشتی کشور در آوردگاه المپیک برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش کشور بیافزاید و از همه شما عزیزانی که در خانواده بزرگ کشتی حمایت همه جانبه‌ای از اینجانب در دوران ورزشی‌ام داشته‌اید حلالیت می‌طلبم.

از مردم عزیز به ویژه مردم ورزش دوست دیار قهرمانان تکرار‌ناپذیر، استان لرستان و شهرستان کوهدشت، تمنای دعای خیرشان را همچون گذشته دارم. مردمی که هر آنچه دارم از محبّت آنان است و امیدوارم توفیق انجام تکلیف به شکرانه نعمت خدمت‌گزاری و فرصت کسب تجربه سال‌های ورزش قهرمانی در عرصه‌هایی چون تحصیل، مربیگری، تربیت و آموزش نسل جوان علاقه‌مند به ورزش کشتی که پرچمدار اخلاق و منش پهلوانی است نصیب حقیر شود.

در خاتمه با اغتنام فرصت باید از حمایت تمام مربیانم از بدو شروع کشتی تا حضور در تیم ملی در سطوح و رده‌های مختلف هم تشکر کنم. از خانواده‌ام تشکر ویژه‌ای کنم که با بود و نبودهایم ساختند. از پدرم و مادرم و برادرانم؛ تشکر خاص از اهل قلم که علیرغم نقش پررنگ در موفقیت‌ها، سهمی ناچیز از افتخارات ورزش کشور دارند کمال امتنان را دارم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

فرزند کوچک ایران زمین

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان