۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستیابی کاراته‌کاهای استان قزوین به مقام سومی جهان در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان
کد خبر: ۱۱۵۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت کاراته استان اعلام کرد

دستیابی کاراته‌کاهای استان قزوین به مقام سومی جهان در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان

دبیر هیئت کاراته قزوین گفت: امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۱ در رده جوانان و علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵ در رده سنی زیر ۲۱ سال توانستند به مقام سومی جهان در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان دست پیدا کنند.

دستیابی کاراته‌کاهای استان قزوین به مقام سومی جهان در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید با شرکت یک هزار و ۳۶۸ ورزشکار از ۸۶ کشور به میزبانی جاکارتا در اندونزی در حال پیگیری است.
امیررضا میرزایی و علی اصغر آسیابری دو نماینده کاراته کا استان در این رقابت‌ها حضور دارند.
حمیدرضا داوری، دبیر هیئت کاراته استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین گفت: امیررضا میرزایی در وزن منهای 61 کیلوگرم در رده جوانان توانست به مدال برنز دست پیدا کند.
وی اضافه کرد: میرزایی در دور اول حریف چینی خود را 9 بر یک شکست داد همچنین در دور دوم نتیجه را 5 بر 1 به حریف ژاپنی واگذار کرد. این ورزشکار در شانس مجدد ایتالیا را با نتیجه 4 بر 0 برد، در ادامه نیز توانست حریف دانمارکی خود را با نتیجه 4 بر 0 از پیش رو بردارد؛ در بازی آخر برای کسب مدال برنز به مصاف حریف فرانسوی رفت و با نتیجه 8 بر 0 پیروز میدان شد.
داوری در خصوص نماینده دیگر قزوینی در این مسابقات توضیح داد: علی اصغر آسیابری، نماینده منهای 75 در رده سنی زیر 21 سال توانست مقام سومی جهان را از آن خود کند.
وی بیان کرد: این ورزشکار در دور اول با نماینده آلمان روبرو شد و توانست 5 بر 0 این حریف را شکست دهد، در ادامه حریف هنگ‌کنگ را با نتیجه 4 بر 0 و حریف مصری را 1 بر 0 مغلوب کرد.
داوری ادامه داد: آسیابری در دور چهارم به مصاف حریف شیلی خود رفت و نتیجه این مسابقه را 8 بر 0 از آن خود کرد. این ورزشکار در فینال جدول 7 بر 2 نتیجه را به حریف ژاپنی واگذار کرد.
وی گفت: در بازی آخر در دیدار ایتالیا نتیجه 3 بر 3 مساوی شد که در نهایت با رای داوران نتیجه به سود آسیابری به پایان رسید.

انتهای پیام/7008



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان