۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین استقلالی ها نظراتشان را برای خودشان پنهان نگه دارند / خوشحالم پروین از دیدن پرسپولیس‌ من لذت می برد
کد خبر: ۱۱۴۸۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برانکو:

استقلالی ها نظراتشان را برای خودشان پنهان نگه دارند / خوشحالم پروین از دیدن پرسپولیس‌ من لذت می برد

سرمربی کروات پرسپولیس گفت: اگر دانش و تجربه رحمتی نبود، استقلال شکست سنگینی را در دربی متحمل می‌شد.

استقلالی ها نظراتشان را برای خودشان پنهان نگه دارند / خوشحالم پروین از دیدن پرسپولیس‌ من لذت می برد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، برانکو ایوانکوویچ پیش از آغاز دربی پیشنهاد داد پس از اتمام دربی 81 تیتر بزنید "دربی شگفت‌آور". اما در واقعیت هم این تیتر با بازی روز جمعه همخوانی داشت.

تیم ایوانکوویچ آن‌قدر زیبا و چشم‌نواز بازی کرد که خیلی‌ها حق پرسپولیس‌ را پیروزی در این میدان می‌دانستند به طوری که خود استقلالی‌ها هم به طور ضمنی قبول داشتند که پرسپولیس‌ بهتر از استقلال بازی کرد.

اما در این میان صحبت‌های پرویز مظلومی و استقلالی‌ها روی دیگر این سکه بود. آنها پس از بازی مصاحبه کردند و گفتند داور کار خودش را کرد یا اینکه بازی را برای پرسپولیس‌ درآوردند. مساله‌ای که وقتی از برانکو پرسیدیم، مدتی مکث کرد و شگفت‌زده شد و پرسید واقعا چنین اظهارنظری کرده‌اند!

هر چند که در روزهای پس از دربی مواضع استقلالی ها تلطیف پیدا کرده است اما برانکو به طور محترمانه پاسخ آنها را داد و همچنین به حرف های علی پروین واکنش نشان داد.

اظهارات برانکو را در ادامه می خوانید:

* استقلالی‌ها معتقد بودند که داور کار خودش را کرد یا اینکه بازی را برای شما درآورد...
- (مکثی می‌کند) شاید برخی از دوستان در استقلال چنین ابراز نظرهایی کرده باشند لکن من همه دوستان را دعوت می‌کنم به این موضوع که غیر از یک دقیقه وقت اضافه که توسط داور آن هم به دلیل 2 دقیقه زمان از دست رفته به خاطر مصدومیت رحمتی گرفته شد، کل مسابقه را به خوبی تماشا کنند و آن‌وقت است که نقطه‌نظرات واقع‌بینانه‌ای را کسب کنند. این دوستان استقلالی بهتر است نظرات‌شان را برای خودشان پنهان نگه‌دارند.

* عملکرد رحمتی مقابل پرسپولیس‌ فوق‌العاده بود. به نظر شما رحمتی در این دیدار چه نقشی داشت؟
- سیدمهدی رحمتی و سوشا مکانی دو تن از برترین و بهترین‌ دروازه‌بان‌های لیگ برتر ایران هستند. مطمئنا دانش و تجربه رحمتی به طور مطلق باعث شد تا استقلال از یک شکست سنگین نجات پیدا کند. رحمتی در این بازی بارها موقعیت‌های گل را از ما گرفت و کمک شایانی به تیمش کرد. او به خوبی از دانش و تجربه‌اش در این دیدار سود برد.

* علی پروین گفته؛ در 15 سال اخیر چنین دربی ندیده و پیروزی را حق شما و شاگردان‌تان دانسته...
- ابراز نظر از جانب اسطوره‌ای به نام پروین که به لحاظ سابقه غنی و برجسته در دوره بازیگری و چه به لحاظ سوابق درخشان و سرشار از افتخار در دوران مربیگری برای باشگاه بزرگ پرسپولیس‌ برای من دارای ارزش و بهایی بی‌حد و اندازه است. زیرا که او در صدر آرای همه کارشناسان جامعه فوتبال ایران و به‌خصوص جامعه پرسپولیسی قرار دارد و نظراتش مهم است. باعث غرور و افتخار من است که اسطوره‌ای چون پروین کیفیت پرسپولیس‌ را تایید می‌کند و خوشحالم که پروین از دیدن بازی‌های پرسپولیس‌ لذت می‌برد. البته ما باید با کار فراوان روز به روز بهتر شویم.

انتهای پیام/7008

منبع: روزنامه گل

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان