۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین با لوزانو توافق نکرده‌ایم/ او، برناردی، سیچلو و وبر گزینه‌های موجود هستند
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

هنوز با کواچ قطع همکاری نکرده‌ایم داورزنی:

با لوزانو توافق نکرده‌ایم/ او، برناردی، سیچلو و وبر گزینه‌های موجود هستند

رئیس فدراسیون والیبال ضمن برشمردن گزینه‌های هدایت تیم ملی تاکید کرد که هنوز با کواچ قطع همکاری نکرده‌ایم.

با لوزانو توافق نکرده‌ایم/ او، برناردی، سیچلو و وبر گزینه‌های موجود هستند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمدرضا داورزنی در خصوص خبری مبنی بر اینکه رائول لوزانو جانشین کواچ شده است و خوان سیچلو نیز همراه او به ایران می‌آید، گفت: چنین خبری فقط حدس و گمان است و صحت ندارد، چرا که هنوز هیچ چیز قطعی نشده و نام لوزانو، سیچلو، برناردی و... هم مدت هاست مطرح می‌شود و موضوع جدیدی نیست.

وی ادامه داد: اینکه ما تحلیلی داشته باشیم و این تحلیل را به حالت خبر در بیاوریم، خوب نیست. مطمئناً اگر لوزانو جانشین کواچ شده بود با او قرارداد می‌بستیم اما این اتفاق رخ نداده و هنوز قطع همکاری با کواچ نیز قطعی نشده است. وقتی هنوز این اتفاق قطعی نشده، چطور می‌توان درباره جانشین کواچ صحبت کرد؟ ما در حال بررسی تمام شرایط هستیم و چند گزینه از جمله ابقای کواچ تا تغییر دستیاران، تغییر کادر فنی و... پیش روی ماست.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که احتمال قطع همکاری با کواچ و حضور مربی جدید را که گفته می‌شود لوزانو است، چقدر می‌داند، خاطرنشان کرد: ماندن کواچ در تیم ملی ریسک است. ما به دنبال صعود به المپیک هستیم و برای رفتن به المپیک نمی‌توانیم روی کواچ ریسک کنیم و باید به دنبال گزینه‌ای باشیم که ریسک کمتری داشته باشد. حالا در این بین لوزانو، برناردی، سیچلو و وبر گزینه هستند که روی گمانه‌زنی‌ها برخی آنها را گزینه نهایی می‌دانند اما ما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و این تصمیم منوط به این است که همه چیز روی روال پیش برود.

داورزنی که تاکید داشت هنوز روی گزینه‌ای برای جانشینی کواچ به جمع‌بندی نرسیده‌اند، درباره اینکه شانس کدام یک از گزینه‌ها برای حضور روی نیمکت تیم ملی والیبال بیشتر است، گفت: هرکدام از این گزینه‌ها که زودتر بتواند به ایران بیاید، پیش از عید نوروز کارش را آغاز کند و برای زیر نظر گرفتن لیگ در ایران حضور داشته باشد و البته شرایط ما را بپذیرد شانس بیشتری دارد، ضمن اینکه ما هنوز با کواچ قطع همکاری نکرده‌ایم و شاید به این نتیجه برسیم که تمام دستیاران او عوض شوند و جای آنها مربی داخلی بگذاریم یا دستیار او تغییر کرده و گزینه خارجی جایگزین شود یا در نهایت سرمربی و دستیار را تغییر بدهیم.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان