۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دانشگاه علوم پزشکی هرگونه اظهارنظری در رابطه با مرگ جوان ۲۴ ساله در روز عاشورا را تکذیب می‌کند
کد خبر: ۱۱۴۷۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی قزوین:

دانشگاه علوم پزشکی هرگونه اظهارنظری در رابطه با مرگ جوان ۲۴ ساله در روز عاشورا را تکذیب می‌کند

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی قزوین گفت: علوم پزشکی هیچ گونه اظهارنظری در خصوص علت مرگ این جوان منتشر نکرده است و هر اظهارنظر حاشیه‌ای در این خصوص را تکذیب می‌کنیم.

دانشگاه علوم پزشکی هرگونه اظهارنظری در رابطه با مرگ جوان ۲۴ ساله در روز عاشورا را تکذیب می‌کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حاشیه کارگاه آموزشی خبرنگاران حوزه سلامت اظهار کرد: چندی پیش در روز عاشورای حسینی جوانی 24 ساله در حین عزاداری دچار ایست قلبی شد.
وی در ادامه افزود: این جوان به همراه هیئت عزاداری سالار شهیدان در خیابان سلامگاه قزوین روبروی مسجد شهید ثالث به علت نارسایی قلبی دچار ایست قلبی شد.
ارداقیان اذعان کرد: با وقوع این حادثه اورژانس به این منطقه اعزام شد و کارهای اولیه اِحیا پیش از رسیدن به بیمارستان صورت گرفت؛ اما این جوان در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به شایعات منتشر شده از علت مرگ این جوان 24 ساله در رسانه‌ها تصریح کرد: علوم پزشکی هیچ گونه اظهارنظری در خصوص علت مرگ این جوان منتشر نکرده است و هر اظهارنظر حاشیه‌ای در این خصوص را تکذیب می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در برخی از رسانه‌ها علت مرگ این جوان را فشار ناشی از حمل علَم در روز عاشورا عنوان کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد.

مسمومیت 15 تن از دانش آموزان مدرسه دانش

وی با عرض تسلیت به این خانواده داغدار عنوان کرد: در حال حاضر خانواده این جوان عزادار هستند و ما نباید با اظهارنظرهای غیرواقع درد و رنج این خانواده را افزایش دهیم.
ارداقیان تاکید کرد: اگر برخی از اهالی رسانه دیدگاهی در رابطه با مسئله ای دارند نباید حوزه سلامت و علوم پزشکی را دستاویز این مسئله کنند.
وی در ادامه با اشاره به حادثه گازگرفتگی تعدادی از دانش آموزان مدرسه دانش بیان کرد: در این حادثه 15 تن از دانش آموزان مدرسه ابتدایی دانش مسموم شدند و رسانه‌ها به دنبال علت این نشت گاز از علوم پزشکی بودند که ربطی به حوزه سلامت ندارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان ابراز کرد: آنچه در حوزه کمک به این حادثه برعهده علوم پزشکی است موضوعات پس از وقوع حادثه می‌باشد و علت وقوع حادثه را باید از مسئولین آتش نشانی پیگیر بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان