۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین درگیری دو جوان الوندی منجر به مرگ شد
کد خبر: ۱۱۴۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در حادثه ای ناگوار

درگیری دو جوان الوندی منجر به مرگ شد

صبح بارانی پنج شنبه گذشته، درگیری لفظی در بین دو جوان همسایه رخ داد که منجر به فوت یکی از طرفین نزاع شد.

درگیری دو جوان الوندی منجر به مرگ شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، یکی از مطلعین حادثه میگوید، دو تن از جوانان حدوداً ۲۳ ساله ساکن در بلوار ارتش (مقابل پارک ملت شهر الوند)، با یکدیگر درگیر لفظی داشته اند که جوان دیگری وارد نزاع شده و با بالا گرفتن دعوا و دخالت فرد سوم برای خاتمه مشاجره، کار به فحاشی و درگیری با وی رسیده که با افزایش خشونت و درگیری فیزیکی توسط شخص میانجی، یکی از طرفین با چاقو ضربه ایی را به طرف مقابل وارد می آورد که فرد مذکور مجروح شده و ضارب نیز در صحنه دستگیر می شود.

یکی از پرسنل اورژانس الوند در این رابطه گفت: در حدود ساعت ۱۱:۰۴ صبح پنج شنبه، مأموریتی به واحد اورژانس الوند اعلام شد که این واحد در حال رسیدگی به مصدومان حادثه ی تصادف در منطقه کوی پزشکان و انتهای بلوار معلم بوده که پس از انجام این مأموریت، سریعاً به محل اعزام و رأس ساعت ۱۱:۰۷ دقیقه در محل حادثه حضور یافته است.

وی ادامه می دهد: ضربه وارده به یکی از شریان های اصلی کشاله ران مجروح برخورد و موجب خونروزی شدید وی گردید که متأسفانه به دلیل اطلاع رسانی دیرهنگام شاهدان حادثه، هنگام حضور تیم اورژانس در محل وقوع نزاع، بیش از نصف خون بدن مجروح خارج شده و هیچ علائم حیاتی در وی وجود نداشته است.

این کارشناس فوریتهای پزشکی عنوان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه، فرد مجروح رأس ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه به بیمارستان رحیمیان انتقال یافته و پس از احیاء تحت عمل جراحی قرار میگیرد که متأسفانه پس از اتمام عمل جراحی و بستری در بخش مراقبت های ویژه، بر اثر خونریزی شدید؛ در حدود ساعت ۲۴ شب فوت میکند.

دیگر شاهد عینی ماجرا نیز عنوان میکند: متأسفانه در هنگام وقوع حادثه، برخی حاضران در صحنه ضمن ایجاد ترافیک؛ از انتقال مجروح به بیمارستان امتناع نموده و در زمان مناسب با اورژانس تماس نگرفته اند.

گفتنی است؛ متهم ۲۰ ساله با دستور مقام قضایی در بازداشت پلیس آگاهی شهرستان البرز بوده و بررسی ها در خصوص علت و نحوه وقوع این حادثه در حال انجام است.

مطابق ماده ۹۱۷ قانون مجازات اسلامی، “هر کس به وسیله چاقو یا هر نوع اسلحه دیگر تظاهر یا قدرت‌نمایی کند، یا آن را وسیله مزاحمت اشخاص یا اخاذی یا تهدید قرار دهد یا با کسی گلاویز شود در صورتی که از مصادیق محارب نباشد به حبس از شش ماه تا ۲ سال و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد و چنان‌چه محارب شناخته شود محکوم به حد خواهد شد.”

انتهای پیام/

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان