۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سفره مردم با گوشت گوسفند برزیلی تزئین شد
کد خبر: ۱۱۴۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه گوشت گوساله:

سفره مردم با گوشت گوسفند برزیلی تزئین شد

رئیس اتحادیه گوشت گوساله گفت: جلوی صادرات گوشت به عراق گرفته شد؛ گوشت برزیلی با ارز آزاد وارد کشور شده، لذا تاجر است که قیمت آن را در بازار بالا و پایین می‌برد. عرضه گوشت الاغ را تکذیب می‌کنم.

سفره مردم با گوشت گوسفند برزیلی تزئین شد
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، علی خندان روی جوان، رئیس اتحادیه گوشت گوساله بیان داشت: در حال حاضر گوشت با ارز آزاد از برزیل وارد کشور می‌شود، لذا این گوشت‌ها با قیمت‌هایی دل بخواه به فروش می‌رسد به طوری که هر وقت تاجر بخواهد قیمت آن را بالا و هر وقت دوست داشته باشد پایین‌تر عرضه می‌کند.
وی با بیان این که در حال حاضر بسیاری از ارگان‌های دولتی و غیره از همین گوشت‌های برزیلی استفاده می کنند گفت: گوشت برزیلی به مقدار زیادی وارد کشور می‌شود و از آن جهت که کیفیتش هم نامناسب نیست لذا تقاضا هم برای آن به اندازه کافی وجود دارد.
وی در رابطه با بحث صادارت گوشت تصریح کرد: زمانی به کشورهایی مانند عراق، گوشت صادر می‌شد که الان جلوی آن نیز گرفته شده است.
رئیس اتحادیه گوشت گوساله بیان داشت: گران بودن علوفه و ندادن ارز باعث شده تا قیمت‌ها بالاتر باشد بنابراین چنانچه ارز داده شود قیمت نیز مناسب تر خواهد شد.
وی در رابطه با بازار گوشت گوساله نیز بیان داشت: الان 4 ماه است که قیمت گوشت گوساله تغییر چندانی نداشته و فعلا نیز در آرامش به سر می برد.
علی خندان روی جوان در پایان دررابطه با شایعه پراکنی راجع به عرضه گوشت الاغ بیان داشت: من این موضوع را تکذیب می کنم، اصلا نمیدانم چنین اخباری از کجا منتشر می‌شود. نظارت سازمان دامپزشکی آن قدر سخت است که امکان چنین موضوعی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

مجتبی جلیلی ، / ۲۰ بهم ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

سلام خسته نباشید ،وقت هر چیز گرو ن میشه باید مصرف استفاد قد شود تا قیمت ها کاهش پیدا کند ،چرا باید گوشت صادر کشور ها شود ،وقت چیز تولید پروش دست خود ما باشد ،باید برای سلامتی خودما استفاده شود ،داخل کشور ،بازار هیچ چیزی ،رسیدگی نداره ،وقتی صادرات انجام میشه بعضی ها خوشحال می شود ،چو ن تو جیب شو ن سود میره ،اقا ریس جمهور عزیز ،خاطرت برای کل ملت عزیزی ،به ادم های ندارن ،شب ها گرسنه می خوابن ،تولیدی های ،تو کشور برشکست میشن ،کاری انجام بده ،جلو صادرات بگیر تا خود ما استفاده کنیم ،،از خراسان شمالی
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان