۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ارائه وام ۳۰ و ۱۵ میلیون تومانی به واحدهای شهری و روستایی خسارت دیده/ تخمین خسارات سیل تا روز دوشنبه
کد خبر: ۱۱۴۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان مدیریت بحران اعلام کرد

ارائه وام ۳۰ و ۱۵ میلیون تومانی به واحدهای شهری و روستایی خسارت دیده/ تخمین خسارات سیل تا روز دوشنبه

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی روستایی ۵ میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان وام کم بهره دریافت می‌کنند، اظهار داشت: در این بین ممکن است؛ برخی از اقلام معیشتی منازل تخریب شده باشد که دولت بخشی از این هزینه‌ها را تقبل خواهد کرد.

 ارائه وام ۳۰ و ۱۵ میلیون تومانی به واحدهای شهری و روستایی خسارت دیده/ تخمین خسارات سیل تا روز دوشنبه
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مرتضی اکبرپور (معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، آخرین آمار کشته‌شدگان سیل اخیر در کشور را اعلام کرد و گفت: سه تن در استان ایلام، سه تن در استان لرستان و یک تن در استان کرمانشاه متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست دادند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تا روز دوشنبه خسارات وارد شده به استان‌ها تخمین زده می‌شود، گفت: بنا بر قانون؛ واحدهای مسکونی شهری که خسارت دیده‌اند، 6 میلیون تومان وام بلاعوض و بین 25 تا 30 میلیون تومان نیز وام کم بهره به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

اکبرپور با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی روستایی 5 میلیون تومان وام بلاعوض و 15 میلیون تومان وام کم بهره دریافت می‌کنند، اظهار داشت: در این بین ممکن است؛ برخی از اقلام معیشتی منازل تخریب شده باشد که دولت بخشی از این هزینه‌ها را تقبل خواهد کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان