۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در ۹۱ مدرسه استان
کد خبر: ۱۱۴۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در ۹۱ مدرسه استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در ۹۱ مدرسه استان خبر داد و گفت: طرح تعالی مدیریت مدرسه در راستای پاسخگویی به نیازهای آموزشی و پرورشی والدین و مدارس اجرا می‌شود.

اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در ۹۱ مدرسه استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه در 91 مدرسه استان اظهار کرد: این طرح در راستای پاسخگویی به نیازهای آموزشی و پرورشی والدین و مدارس اجرا می‌شود.

قاسمی افزود: این طرح در سال تحصیلی جاری در 91 مدرسه شامل 39 واحد آموزشی ابتدایی، 30 مدرسه دوره اول متوسطه، 17 مدرسه دوره دوم متوسطه، 2 هنرستان فنی و حرفه‌ای و 3 واحد آموزشی کاردانش اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: طرح تعالی مدیریت مدرسه با الهام از الگوی تعالی سازمانی با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس، بهبود مدیریت آموزشگاهی و همچنین افزایش سطح آگاهی جامعه و توجه به انتظارات والدین با توجه به کارکرد مدرسه طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح انتظار می‌رود زمینه سازی لازم جهت ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس، بهبود کیفیت مدیریت آموزشگاهی، توسعه و تقویت مشارکت فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین در امور مدرسه و افزایش انگیزه مدیران و دیگر کارکنان مدارس فراهم شود.

قاسمی در پایان عنوان کرد: قبل از اجرای طرح، برنامه آموزشی و هم اندیشی یک روزه ویژه مدیران مدارس مجری طرح تعالی مدیریت به منظور آشنایی مدیران مدارس با اهداف و نحوه اجرای طرح برگزار خواهد شد و در گارگاه‌های آموزشی به تفکیک دوره‌های تحصیلی تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان