۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یک تجاوز به عنف و ۲ مورد سرقت مسلحانه در حادثه بوستان باراجین
کد خبر: ۱۱۴۶۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی کشور مطرح کرد

یک تجاوز به عنف و ۲ مورد سرقت مسلحانه در حادثه بوستان باراجین

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور گفت: این گروه با سلاح گرم به سرنشینان این خودرو حمله کرده‌اند و یک نفر از سرنشینان را مورد تجاوز قرار داده و اموال بقیه را به سرقت بردند.

یک تجاوز به عنف و ۲ مورد سرقت مسلحانه در حادثه بوستان باراجین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سردار محمدرضا اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در خصوص حادثه بوستان باراجین قزوین اظهار کرد: در نیمه دوم شهریورماه سال جاری در بوستان باراجین استان قزوین تعدادی سارق، خودروی یکی از شهروندان قزوینی را متوقف کرده و به سرقت پرداختند.
وی با بیان اینکه در این حادثه یک تجاوز به عنف و 2 مورد سرقت داشتیم، اذعان کرد: این گروه با سلاح گرم به سرنشینان این خودرو حمله کرده‌اند و یک نفر از سرنشینان را مورد تجاوز قرار داده و اموال بقیه را به سرقت بردند.
این مسئول سرقت مسلحانه صورت گرفته در حادثه باراجین را به صورت خفت گیری عنوان کرد و گفت: 3 نفر شاکی این پرونده هستند و تمام این متهمان دستگیر شده اند حتی افرادی که پیش از این ماجرا با این تیم همکاری داشته اند نیز شناسایی و دستگیر شده اند.
وی در ادامه افزود: فعالیت این گروه در قزوین ادامه دار نبوده است و با پیگیری‌های صورت گرفته افراد خطاکار این گروه دستگیر شده اند.
سردار اشتری تصریح کرد: متاسفانه روایت رسانه‌ها از ماجرای بوستان قزوین اشتباه بود و آنگونه که برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها اعلام کردند، نبوده است.
وی با بیان اینکه همه متهمان حادثه باراجین دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شده‌اند، بیان کرد: در این پیگیری هماهنگی خوبی بین پلیس و دستگاه قضایی انجام گرفت و دادستان استان نیز پیگیر این حادثه است تا این متهمان به سزای عمل خود برسند.
وی با انتقاد از اینکه این روزها امنیت روانی تبدیل به متاع بی ارزش فضای مجازی شده است، ابراز کرد: در حوادثی از این دست ابتدا باید رسانه‌ها اطلاعات دقیق را از مراجع قضایی و پلیس دریافت کنند و سپس این موضوعات حساس رسانه ای شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان