۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کمبود معلم در پایه اول متوسطه رفع شد
کد خبر: ۱۱۴۶۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش:

کمبود معلم در پایه اول متوسطه رفع شد

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش گفت: با کم شدن یک پایه از دوره دوم متوسطه ، کمبود ۳۰ هزار معلم برای دوره متوسطه اول با استفاده از معلمان آن رفع شد.

کمبود معلم در پایه اول متوسطه رفع شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عظیم محبی با بیان اینکه یکی از دغدغه های این اداره کل آموزش معلمان و ساماندهی آنان با توجه به تغییر پایه است، افزود: با کامل شدن پایه هفتم از سال آینده دیگر پایه دوم نخواهیم داشت و با توجه به اینکه دوره متوسطه دوم 3 پایه می باشد، تعداد معلمان متوسطه اول با معلمان پایه متوسطه دوم برابرخواهد بود و از نظر ساماندهی مشکلی نخواهیم داشت.

** آموزش 30 ساعته کتب نهم به معلمان

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در این باره گفت: با تغییر ساختار نظام ، معلمان برای تدریس کتب جدید التالیف پایه نهم بین 20 تا 30 ساعت آموزش دیدند.
وی در این خصوص اظهارکرد: بر همین اساس کتب تفکر ، سبک زندگی و کار و فناوری به عنوان کتابهای جدید برای تدریس در مدارس متوسطه اول ، نیازمند آموزش هایی در این زمینه برای معلمان بود و مدیران مدارس نیز به طور نسبی با این مطالب آشنا هستند.
محبی درباره ساختار نظام آموزشی 3-3-6 گفت: زمانی که یک پایه دچار تغییر می شود ، از نظر اجرایی نیز ساختار مدیریت دچار تغییر خواهد شد و از این رو تغییرات در دوره اول و دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم امری طبیعی و لازم و ضروری به نظر می رسید.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان