۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۸/۸ درصد روستاییان شهرستان البرز تحت پوشش کمیته امداد هستند
کد خبر: ۱۱۴۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد امام شهرستان البرز:

۸/۸ درصد روستاییان شهرستان البرز تحت پوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد امام شهرستان البرز گفت: ۸/۸ درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد شهرستان را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد و شهرستان البرز در ایجاد اشتغال جهت تحت پوششین خود در سطح استان مقام اول را داراست.

 ۸/۸ درصد روستاییان شهرستان البرز تحت پوشش کمیته امداد هستند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز در بازدیدی که صبح امروز(سه شنبه) از کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان داشت ضمن اشاره به عملکرد خوب کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: جمع آوری کمک‌های مردم در طی سال و توزیع آن بین مردم نیازمند توسط کمیته امداد، یکی از کارهای شایسته بوده و مورد رضای خداوند محسوب می‌گردد.
وی پس از دیدار و گفتگو با پرسنل و مددجویان افزود: صبر و تحمل در گذراندن دوران فقر توسط محرومین و نیز صبر در رفع مشکلات فقر در قرآن و احادیث، پاداش های فراوان دارد و بحمداله کمیته امداد با نیروهای خودجوش در زمینه زدودن فقر و رفع نیازمندیهای مستضعفان در حد بضاعت خود فعال است.
در پایان این بازدید نیز کشاورز رئیس کمیته امداد امام شهرستان البرز ضمن ارائه گزارش عملکرد شش ماهه این دستگاه به تشکیل ستاد جهیزیه شهرستان در سال جاری اشاره نمود و افزود: 8/8 درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد شهرستان را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد و شهرستان البرز در ایجاد اشتغال جهت تحت پوششین خود در سطح استان مقام اول را داراست.
انتهای پیام/200

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان