۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تحقق پدافند غیر عامل نیازمند فرهنگسازی است
کد خبر: ۱۱۴۶۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

تحقق پدافند غیر عامل نیازمند فرهنگسازی است

فرماندار شهرستان البرز گفت: اهميت مسائل فرهنگي در حوزه پدافند غیرعامل حائز اهميت فراوان است و بايد با آگاه سازي عموم مردم، فرهنگ آمادگي مقابله با حوادث را هر لحظه در زندگي روزمره ايجاد نماييم.

تحقق پدافند غیر عامل نیازمند فرهنگسازی است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز به مناسبت هفته پدافند غیر عامل با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه شهید آوینی شهر الوند اظهار کرد: تحقق پدافند غیرعامل انسجام همه جانبه می‌خواهد و تا رسيدن به اهداف خود در موضوع پدافند غيرعامل فاصله زيادي داريم که با آموزش و فرهنگسازي‌هاي بيشتر مي‌توان به این اهداف دست پيداکرد.
وی با اشاره بر لزوم توجه به مسائل فرهنگي و فرهنگ سازي در حوزه پدافند غيرعامل ابراز کرد: اهميت مسائل فرهنگي در اين حوزه حائز اهميت فراوان است و بايد با آگاه سازي عموم مردم، فرهنگ آمادگي مقابله با حوادث را هر لحظه در زندگي روزمره ايجاد نماييم.
فرماندار شهرستان البرز در ادامه این نشست با اشاره به قرابت انتخابات شوراهای دانش آموزی، 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، عزم دانش آموزان را به عنوان آینده سازان فردا ایران اسلامی برای مبارزه با ظلم ضروری دانست.
وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات جهت شوراهای دانش آموزی برای این است که به مقوله مشورت و اهمیت آن در اسلام توجه ویژه ای شده است و چه بسا این حضور ویادگیری مشارکت در عملکرد سرمایه های انسانی آینده کشور عزیزمان تاثیر گذار باشد.
حسن پور در پایان اذعان داشت: نباید انتظارات و امکانات را با یکدیگر در هر زمینه ای متناسب در نظر گرفته و توقع مبهم ایجاد ننماییم و این مهم را از ابتدا به نسل جوان و نوجوان نیز بیاموزیم.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان