۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بازداشت موقت ۴ متهم در حادثه بوستان باراجین
کد خبر: ۱۱۴۵۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دادگستری استان قزوین خبر داد

بازداشت موقت ۴ متهم در حادثه بوستان باراجین

مدیرکل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه به طور طبیعی تعداد متهمان این پرونده ۵ تا ۶ نفر است، عنوان کرد: در حال حاضر در این پرونده ۴ نفر بازداشت موقت هستند.

بازداشت موقت ۴ متهم در حادثه بوستان باراجین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، روز گذشته(دوشنبه) برخی از سایت‌ها از تشکیل پرونده تجاوز به عنف چند نفره در بوستان باراجین قزوین خبر داده بودند و انتشار این اخبار به گونه ای پیش رفت که حتی برخی از رسانه‌های معاند خارجی نیز با آب و تاب فراوان به آن پرداختند.
جمال انصاری مدیرکل دادگستری استان قزوین در خصوص منتشر شدن خبر دستگیری 10 تن از اشرار متجاوز در بوستان باراجین قزوین اظهار کرد: شاکی این پرونده که به عنوان تجاوز به عنف مطرح شده است یک خانم و یک آقاست.
وی در ادامه تصریح کرد: ادعاهایی که در این طرح شکایت بیان شده آدم ربایی، تجاوز به عنف، سرقت به عنف و سرقت تلفن همراه و ضرب و جرح است.
مدیرکل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه به طور طبیعی تعداد متهمان این پرونده 5 تا 6 نفر است، عنوان کرد: در حال حاضر در این پرونده 4 نفر بازداشت موقت هستند.
وی ابراز کرد: در خصوص بخش مربوط به تجاوز به عنف این پرونده خبرهای بسیار متفاوت و غیرواقعی در رسانه‌ها منتشر شده است که واقعیت ندارد و این پرونده در دست بررسی می‌باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان