۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تحصیل ۱۱۰۰ دانشجو در مرکز آموزش بنیاد قزوین
کد خبر: ۱۱۴۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز علمی کاربردی بنیاد قزوین خبر داد

تحصیل ۱۱۰۰ دانشجو در مرکز آموزش بنیاد قزوین

حقایق‌پور گفت: با ثبت‌نام ۲۷۵ نفر در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴، یک هزار و یکصد دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد استان قزوین مشغول به تحصیل‌ هستند.

تحصیل ۱۱۰۰ دانشجو در مرکز آموزش بنیاد قزوین
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نیم سال اول سال تحصیلی 95-94 در این مرکز اشاره کرد و گفت: در مقطع کاردانی، یکصد و 3 نفر در 5 رشته، امور فرهنگی، مددکاری خانواده، حقوق ثبتی، حسابداری مالی و حسابداری دولتی ثبت‌نام کردند.
وی افزود: همچنین در مقطع کارشناسی، یکصد و 72 نفر از پذیرفته‌شدگان مرکز آموزش علمی و کاربردی بنیاد در 3 رشته امور فرهنگی، مددکاری خانواده و حسابداری مالی ثبت‌نام کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه در سال گذشته 824 دانشجو در مرکز فوق تحصیل می‌کردند، گفت: با ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان جدید در نیمسال تحصیلی سال جاری، این آمار به یک هزار و یکصد نفر رسید.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بیش از 200 دانشجوی این مرکز از قشر شاهد و ایثارگر و مابقی غیرایثارگر هستند که آمار یاد شده بیانگر استقبال مطلوب عموم مردم به تحصیل در مرکز فوق است.
حقایق‌پور با اشاره به برنامه‌های در دستور کار مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد استان قزوین گفت: راه‌اندازی سایت دوم کامپیوتری و فعال‌سازی ستاد اجرایی در مرکز از جمله این برنامه‌هاست تا بتوانیم نسبت به سال گذشته، امکانات خدماتی، رفاهی و آموزشی با کیفیتی به دانشجویان ارائه بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد استان قزوین به نام شهدا مزین است تلاش خواهیم کرد خدماتی شایسته در شان دانشجویان جامعه هدف و غیر ایثارگر ارائه بدهیم.



انتهای پیام/7008

منبع: ایثار

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان