به گزارش سرویس اجتماعی
صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: عمده مراجعات به سازمان به دلیل تمدید مجوز و پروانه تاکسی، درخواست در خصوص فعالیت در خطوط تاکسیرانی، تمدید پروانه شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) و وانت بارها و یا افرادی است که وسایل خود را در تاکسی جا می گذارند.
وی عنوان کرد: برخی از شهروندان نیز برای ترددهای درون شهری از خودروهای با پلاک(ع) استفاده می کنند و شکایات خود از این خودروها را به سازمان تاکسیرانی ارجاع می دهند اما با توجه به اینکه این خودروها تحت نظارت سازمان نبوده و با نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه ها فعالیت می کنند، برای اعلام شکایات خود باید به این اداره کل مراجعه کنند.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: از شهروندان محترم تقاضا می شود در ترددهای درون شهری خود از تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین که آرم مشخصی دارد، استفاده کنند.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: استفاده از تاکسی های تحت نظارت این سازمان موجب می شود که ضمن تأمین امنیت شهروندان در ترددهای درون شهری، اگر شکایتی از تاکسیران داشته باشند با اطلاع رسانی به سازمان پیگیری های لازم برای رسیدگی به شکایات آنان انجام می شود.
وی یادآور شد: از شهروندان تقاضا می شود شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 119 و120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.
انتهای پیام/7008
منبع: تاکسیرانی قزوین
دیدگاه ها