۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حضور مردم در مجالس شهدا، قابل تقدیر است
کد خبر: ۱۱۴۴۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین:

حضور مردم در مجالس شهدا، قابل تقدیر است

مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین گفت: حضور چشمگیر و فوق العاده‌ی مردم در تشییع شهید مدافع حرم و یادواره‌ی شهدا پاسخی به دل نگرانی افرادی است که شناخت خوب و کافی از مردم ندارند.

 حضور مردم در مجالس شهدا، قابل تقدیر است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه‌ی شورای معاونین بنیاد ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مردم در مراسم استقبال و تشییع مهندس بسیجی، شهید رسول پورمراد، گفت: حضور گسترده و انقلابی مردم در برنامه‌های مربوط به شهدا نشان از همراهی و همدلی مردم با ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.
وی افزود: علی‌رغم ضد تبلیغات عوامل استکبار جهانی و کسانی که هنوز مردم و حضور ارزشمندشان را در صحنه‌های مختلف انقلاب باور ندارند، تشییع شهید پورمراد و یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف استان، نشان داد مردم همچنان در صحنه حضور دارند و نه تنها ارزش‌ها را فراموش نکرده‌اند بلکه خود مروج واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح جامعه هستند.
حقایق‌پور در ادامه‌ی این جلسه، ضمن تاکید بر حضور به موقع کارکنان بنیاد در اداره و توجه به رفع مشکلات جامعه‌ی هدف، از کارکنان بنیاد به عنوان سربازان خط مقدم ترویج ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از هر امکانی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه بهره ببریم.


انتهای پیام/7008

منبع: بنیاد شهید قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان