۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پخش ويژه برنامه ي تلويزيوني«با حسین تا بی نهایت» از شبكه استاني سيماي مركز قزوين
کد خبر: ۱۱۴۴۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت ماه محرم

پخش ويژه برنامه ي تلويزيوني«با حسین تا بی نهایت» از شبكه استاني سيماي مركز قزوين

به مناسبت ماه محرم الحرام شبكه استاني سيماي مركزقزوين ويژه برنامه ي تلويزيوني «با حسین تا بی نهایت» را پخش مي كند.

پخش ويژه برنامه ي تلويزيوني«با حسین تا بی نهایت» از شبكه استاني سيماي مركز قزوين
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، اين ويژه برنامه با هدف تبيين فلسفه نهضت حسيني و قيام حضرت سيد الشهداء (ع)، ترويج فريضه ي امر به معروف و نهي از منكر و اشاعه ي فرهنگ عاشورا در جامعه تهيه و توليد مي شود.
رويكرد ويژه برنامه ي تلويزيوني «با حسین تا بی نهایت» پرداختن به فرهنگ عاشورایی همچون آزادگی، ایثار و گذشت است؛ که این برنامه می کوشد تا علاوه بر انعکاس نوحه خوانی، عزاداری و موسیقی های آئینی در استان، شور و شعور حسینی را در مخاطبان تعمیق بخشد.
توجه به حضور نسل جوان در عزاداري هاي محرم، فعاليت هيئت هاي عزاداري ، تبیین پیام های اعتقادی و اخلاقی عاشورا، محرم و عرفان، محرم و سیاست و محرم و بانوان از ديگر محورهاي اين ويژه برنامه ي تلويزيوني است.
ويژه برنامه ي تلويزيوني «با حسین تا بی نهایت» شامل بخش هاي مختلفي است كه ارتباط تلفنی با کربلای معلی، پخش نوحه خوانی و مدیحه سرایی در استودیو، شعرخوانی، پخش مستند از برنامه های یک هیئت عزاداری، معرفی پیرغلامان حسینی و گفتگوی کارشناسی از مهمترین بخش های برنامه ی تلویزیونی «با حسین تا بی نهایت»
ويژه برنامه ي تلويزيوني «با حسین تا بی نهایت» به تهیه کنندگی و نویسندگی مهدی احمدی و کارگردانی صادق قاسمی در 14 قسمت 70 دقیقه ای هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه بصورت زنده از سیمای مرکز پخش می گردد.


انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان