۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آغاز ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد از امروز
کد خبر: ۱۱۴۳۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برای آزمون های ژانویه ۲۰۱۶

آغاز ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد از امروز

ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی برای آزمون های ژانویه ۲۰۱۶ از ۲۶ مهر ماه آغاز می شود.

آغاز ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد از امروز
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه به نشانی English.iau.ac.ir/ielts انجام می پذیرد.

تمامی آزمون های سال ۲۰۱۵ در حال ثبت نام است و داوطلبان باید با تکمیل پروفایل خود اقدام به ثبت نام کنند.

برای داوطلبان شهرهای همدان و اصفهان از این پس آزمون بخش شنیداری (Listening) با هدفون برگزار می شود.

برای داوطلبان شهر همدان نیز دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور رفاه حال داوطلبان این شهر امکان اقامت یک شبه ایشان را روز قبل از برگزاری آزمون کتبی فراهم کند. از این رو متقاضیان می توانند پس از ثبت نام قطعی با شماره ۰۸۱۳۴۴۹۴۱۵۵ تماس بگیرند.

دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور رفاه حال داوطلبان ساکن در استانهای غیر همجوار تهران در روز آزمون کتبی تا ساعت ۸:۰۰ شب اقدام به برگزاری آزمون شفاهی کند. از این رو صرفا متقاضیان آزمون هایی که در تهران برگزار می شود، می توانند درخواست خود را حداکثر تا روز مهلت ثبت نام اعلام شده در Test Schedule از طریق ایمیل اعلام کنند.

ارائه پاسپورت برای کلیه داوطلبان الزامی است و کارت ملی صرفا از داوطلبین مشمول خدمت سربازی و با ارائه گواهی معتبر (از حوزه نظام وظیفه یا دانشگاه محل تحصیل) پذیرفته می شود.

ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی تنها از طریق همین سامانه انجام می پذیرد و این مرکز با هیچ فرد یا موسسه ای جهت ثبت نام طرف قرارداد نیست.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان