۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انتظار استعفای آخوندی را داشتیم
کد خبر: ۱۱۲۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

انتظار استعفای آخوندی را داشتیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که انتظار داشتیم وزیر راه و شهرسازی به دلیل ضعف عملکرد از سمت خود استعفا دهد، گفت: دو سال صبر کردیم تا وضعیت بهبود یابد اما با وجود تذکرات فراوان این‌گونه نشد تا مجبور به استیضاح آخوندی شویم.

 انتظار استعفای آخوندی را داشتیم
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، سیدمهدی هاشمی با اعلام این‌که استیضاح وزیر راه و شهرسازی سه‌شنبه (14 مهرماه) بررسی می‌شود، اظهار کرد: واقعیت آن است که مجبور شدیم این هزینه را بپذیریم که استیضاح آخوندی صورت گیرد که البته این هزینه کمتر از خسارت‌های باقیماندن است.
وی با بیان این‌که دو سال تحمل کردیم تا شاید وضعیت به واسطه تذکرات نمایندگان بهتر شود، تصریح کرد: اما متاسفانه این گونه نشد، امیدوار بودیم با طرح مسائل و دغدغه‌های نمایندگان شاهد بهبود وضع مشکلات بخش‌های حمل‌ونقل، مسکن و... باشیم.
وی ادامه داد: انتظار داشتیم و امیدوار بودیم که وزیر راه و شهرسازی استعفا دهد. در دو سال گذشته تذکرات زیادی به آخوندی دادیم، حتی به افرادی که در خصوص استیضاح وی وساطت می‌کردند هم گفتیم که بهتر است آخوندی استعفا دهد تا هزینه‌ها بیشتر نشود، اما این‌گونه نشد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که نمایندگان نمی‌توانند از مسائل و منافع مردم عدول کنند، بیان کرد: در برابر حوادثی که جان مردم را به مخاطره می‌اندازد وزیر راه و شهرسازی نباید عذرخواهی کند؟ آیا نباید برخورد لازم را در این زمینه اعمال می‌کرد؟ عدم پاسخگو بودن وزیر و بی‌توجهی به وعده‌های داده شده در زمان اخذ رای عمده دلیلی است که کار را به اینجا کشانده و ما -مجلس- را مجبور به استیضاح وی کرد.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

علي / ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

ممنون از شما جناب مهندس هاشمي بخاطر دفاع از حقوق ملت در برابر وزيران ضعيف
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان