۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین این بار آب خوش از گلوی استقلال پایین نمی‌رود؛ کدام شرکت اسپانسر آبی‌ها می‌شود؟
کد خبر: ۱۱۱۴۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جای پرسپولیس و استقلال عوض شد

این بار آب خوش از گلوی استقلال پایین نمی‌رود؛ کدام شرکت اسپانسر آبی‌ها می‌شود؟

باشگاه استقلال با اسپانسر خود به اختلاف خورده و احتمال دارد شرکت دیگری اسپانسر باشگاه استقلال معرفی شود.

این بار آب خوش از گلوی استقلال پایین نمی‌رود؛ کدام شرکت اسپانسر آبی‌ها می‌شود؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در حالی که پرسپولیس پس از مدت‌ها اسپانسر خود را پیدا کرد، باشگاه استقلال با اسپانسر خود دچار مشکل شده است. شاهرخ سبک در گفت‌وگویی که در تاریخ اول شهریور با تسنیم انجام داد بود، گفته بود: «تعهدات به بازیکنان و پرسنل باشگاه از قبل صورت گرفته بود، در صورتی که کمیته اقتصادی باشگاه یک ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است. با این شرایط طبیعی است که برخی اختلافات به وجود بیاید. نحوه هزینه‌ها براساس نظر مدیرعامل، هیئت مدیره و توافقاتی که معاونان باشگاه با بازیکنان کرده بودند، صورت گرفته و ما دخالتی در تقسیم پول نداریم. بحث دیگر این است که ما بر اساس تعهداتی که داده شده است در حال دادن برنامه مالی هستیم».
این صحبت‌ها به این خاطر مطرح شد که سبک‌دست به صورت علنی به مسئولان استقلال گفت تعهدات در زمانی بوده که اسپانسر قراردادی با استقلال نداشت و تعهدی در این زمینه ندارد. این مسئله به اختلاف بین مسئولان استقلال و اسپانسر تبدیل شد، تا جایی که بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه در گفت‌وگویی که با بازیکنان در تمرین صبح امروز انجام داد، به آنها گفت قرار است اسپانسر تغییر کند. افشارزاده به این دلیل در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد که قرار بود پس از پایان تمرین برخی از بازیکنان به صورت اعتراض‌آمیز به باشگاه استقلال بروند.
شاهرخ سبک‌دست اسپانسر باشگاه استقلال نیز در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد بین او و باشگاه استقلال اختلافاتی پیش آمده است، گفت: من محتوای صحبت‌هایی مطرح شده را نمی‌دانم و باید بررسی کنم که منظورشان چه چیزی بوده است. شاید منظور باشگاه تغییر اسپانسرهای دیگر باشگاه باشد.
با توجه به این شرایط، اختلاف بین اسپانسر و باشگاه استقلال بیشتر شده و احتمال دارد در روزهای آینده باشگاه استقلال همانند پرسپولیس از اسپانسر دیگری به عنوان حامی مالی استفاده کند. این احتمال هم وجود دارد که افشارزاده به دلیل اعتراض مکرر بازیکنان و مربیان استقلال به عدم پرداخت مطالباتش‌ان از روزهای قبل با اسپانسرهای دیگر وارد مذاکره شده باشد و باید دید کدام شرکت به عنوان اسپانسر جدید معرفی می‌شود. هر چه هست اینکه امروز جای پرسپولیس و استقلال عوض شده است، پرسپولیس اسپانسرش را پیدا کرده و استقلال دچار مشکل شده است؛ ظاهرا این دو باشگاه همزمان نمی‌توانند شرایط خوبی داشته باشند.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان