۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازرس کل استان قزوین از آزمایشگاه شرکت آبفای قزوین بازدید کرد
کد خبر: ۱۱۰۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بررسی اقدامات شرکت آبفا؛

بازرس کل استان قزوین از آزمایشگاه شرکت آبفای قزوین بازدید کرد

محمدحسین یزدان پناه ؛بازرس کل استان قزوین از دفتر کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت آبفای این استان بازدید کرد.

بازرس کل استان قزوین از آزمایشگاه شرکت آبفای قزوین بازدید کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی و ستادخبری بازرسی کل استان قزوین، در این بازدید که به همراه بازرس کل استان قزوین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز حضور داشت از قسمت های مختلف آزمایشگاه شامل کنترل دفاتر و نتایج آزمایشگاه ، بررسی فضای کاری پرسنل ، گواهینامه های کالیبراسیون تجهیزات ، گواهینامه معتمد و سایر بخشها بازدید شد .
در جریان این بازدید، مهندس رضائی فر؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گزارشی از فعالیت های این آزمایشگاه و همچنین تأسیسات آب و فاضلاب استان ارایه نمود .
در ادامه ،یزدان پناه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جلسه ای تأکید بر اهمیت امر نظارت و اجرای صحیح قوانین و مقررات گفت: هر اندازه مسئولین دستگاههای اجرایی در زمینه خدمت رسانی به مردم فعال تر باشند موجبات آرامش در جامعه، توسعه و آبادانی شهر و بالندگی و کارآمدی هر چه بیشتر دستگاهها فراهم می گردد.
وی همچنین با اشاره به ارزش آب و جایگاه آن در زندگی به عنوان یک عامل حیاتی خاطرنشان کرد: تلاش در راستای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی و جلب رضایتمندی مردم از مهمترین وظایف دستگاههای متولی امر است .
در پایان این بازدید بازرس کل استان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از تلاش های صورت گرفته در زمینه کنترل و ارتقاء سطح کیفی آب از مدیر عامل سازمان متبوع خواستند تا در امر اطلاع رسانی به مردم استان ، رفع ابهامات موجود و اطمینان بخشی به جامعه اقدامات لازم را انجام دهند .
شایان ذکر است این بازدید در پی برخی شکایات واصله در زمینه کیفیت آب شرب در قزوین و به منظور بررسی اقدامات شرکت آبفا در این زمینه صورت گرفت .
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان