۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرویز شیخ طادی ، نادر طالب زاده و مدیرعامل خبرگزاری مهر در جشنواره وقف حضور می یابند
کد خبر: ۱۰۹۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه:

پرویز شیخ طادی ، نادر طالب زاده و مدیرعامل خبرگزاری مهر در جشنواره وقف حضور می یابند

حجت الاسلام احمد شرفخانی: اختتامیه سومین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ، ۴ شنبه ، ۱۳ شهریور ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

پرویز شیخ طادی ، نادر طالب زاده و مدیرعامل خبرگزاری مهر در جشنواره وقف حضور می یابند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی با اشاره به وصول 588 اثربه دبیرخانه سومین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری»،گفت: اختتامیه سومين جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» با تجلیل از برگزیدگان در 3 بخش فردا چهارشنبه 13 شهریورماه برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ایجاد یک نگرش دقیق و جدید نسبت به وقف از جنبه هنری، شناسایی و استفاده از ظرفیت هنرمندان عرصه هنر در موضوع وقف و ارتقاء در جهت توسعه فرهنگ وقف در جامعه،ایجاد شور ونشاط در بین جامعه هنری نسبت به پرداختن به مقوله وقف از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره در تالار وحدت برگزار خواهد شد ، گفت: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، شیخ طادی ، کارگردان برجسته سینما و تلویزیون ، طالب زاده ، مستند ساز برجسته و مقدسی ، مدیرعامل خبرگزاری مهر حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان