۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۲ خبرنگار برتر در سومین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تجلیل می شوند
کد خبر: ۱۰۹۴۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حسن ربیعی:

۱۲ خبرنگار برتر در سومین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تجلیل می شوند

مدیر کل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف،از مشارکت فعال اصحاب رسانه در بخش رسانه های سومین جشنواره وقف ؛ چشمه همیشه جاری و قدردانی از صاحبان ۱۲ اثر برگزیده در این مراسم خبر داد.

 ۱۲ خبرنگار برتر در سومین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تجلیل می شوند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین،  حسن ربیعی در گفت گویی با بیان اینکه رسانه ها نقش بی بدیلی در تعلیم ، تربیت و انتقال مفاهیم معنوی و انسانی بر عهده دارند افزود : دنیای امروز به نقش رسانه به عنوان ابزار بی بدیل در تبلیغ و فرهنگ سازی، بهای زیادی می دهد و براین اساس هیچ سازمان ، دستگاه و نهادی نمی تواند از وجود و حضور در رسانه ها، احساس بی نیازی کند.
وی تصریح کرد : سازمان اوقاف وامور خیریه در برگزاری این جشنواره اهدافی متعالی همچون ترویج و توسعه سنت حسنه و ماندگار وقف ، تبلیغ حس جاودانگی ، نوع دوستی و افزایش روحیه تعاون و دگرخواهی و تبیین ضرورت ها و دستاوردها و ارزش های این سنت ماندگار و پایدار الهی ، اسلامی و انسانی را دنبال می کنند.
ربیعی پیشینه وقف در اسلام ، ایران و سایر ملل ، آثارو برکات وقف ،کارکردهای اجتماعی - اقتصادی ، وقف و عدالت اجتماعی ، نقش وقف و موقوفات در تعدیل مشکلات دولت ها ، عرصه های نوین وقف ، وقف و نیازهای جامعه ، معرفی و شخصیت شناسی واقفین و آثار سوء موقوفه خواری را از جمله عناوین و محورهای فراخوان بخش رسانه ای سومین جشنواره وقف ، چشمه همیشه جاری عنوان کرد که رسانه ها می توانستند آثار خود را در این زمینه ها به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی اضافه کرد : خبرنگاران و فعالان رسانه ای ، سه نمونه از آثار مکتوب خود را در 4 بخش خبر ، یادداشت ، گزارش و گفت وگو که از اول فروردین ماه 89 تا 30 آذر ماه 1391 در رسانه های جمعی منتشر شده بود؛ حداکثر تا پایان آذر ماه به اداره کل روابط عمومی سازمان جهت شرکت در جشنواره ارسال کردند که این زمان دوبار تمدید شد.
مدیر کل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف با اشاره تجلیل از صاحبان آثار برتر این جشنواره گفت : اهدای لوح تقدیر و 10 میلیون ریال به نفرات اول هر بخش ، اهدای لوح تقدیر و 8 میلیون ریال به نفر دوم هر بخش و اهدای لوح تقدیر و 6 میلیون ریال به نفرات سوم هر بخش جوایز این جشنواره است.
وی با اشاره برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در سطح رسانه های مکتوب تصریح کرد:برگزاری این جشنواره در گام نخست در این بخش بسیار مثبت و رضایت بخش بود و حدود 200 اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد.
ربیعی با اشاره به حضور اساتید صاحب نظر و سرشناس کشور در جمع هیات داوران بخش رسانه های مکتوب این جشنواره ادامه داد: دکتر مجید رضائیان ، فوق لیسانس روابط بین‌الملل و دکترای روزنامه‌نگاری و بنیان گذار سبک روزنامه نگاری خبری و تحلیلی ، دکتر محمد مهدی فرقانی ، استاد ارتباطات و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ، دکتر حسن نمک‌دوست تهرانی ،دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی ، حسین گل محمدی، فوق لیسانس جامعه شناسی و روزنامه نگارو علی شیرین، لیسانس زبان وادب فارسی و روزنامه نگار از اعضای هیات داوران بخش رسانه های مکتوب سومین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری بودند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان