۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عباس ظاهری رقبایش را پشت سر گذاشت
کد خبر: ۱۰۸۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معرفی ریاست دوره چهارم شورای شهر قزوین؛

عباس ظاهری رقبایش را پشت سر گذاشت

اعضاء منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین با اکثریت مطلق عباس ظاهری را به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین انتخاب کردند.

عباس ظاهری رقبایش را پشت سر گذاشت

به گزارش صبح قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز فعالیت دوره جدید شوراهای اسلامی در سراسر کشور، اعضاء جدید و منتخب مردم در شورای اسلامی شهر قزوین با ادای سوگند فعالیت خود را آغاز کردند.

در این نشست که عصر روز سه شنبه در تالار مردم برگزار شد 13 عضو شورای اسلامی شهر قزوین با انجام مراسم تحلیف برای خدمت به مردم قسم یاد کردند.

در اولین جلسه شورای چهارم که به ریاست سعید میربها فرماندار قزوین تشکیل شد با نظر اعضاء رئیس، نائب رئیس، منشی ها، خزانه دار و نماینده شورای شهر قزوین در شورای شهرستان انتخاب شدند.

براساس آراء کسب شده عباس ظاهری( رئیس دوره سوم شورا) به عنوان رئیس دوره چهارم، علی فرخزاد نائب رئیس، حسین غیاثوند منشی اول، مریم نخستین منشی دوم، علی صادقی نیارکی سخنگوی شورا، مریم نخستین خزانه دار برای مدت یک سال و احد چگینی به عنوان نماینده شورای شهر قزوین در شورای شهرستان انتخاب شدند.

میربها: شوراها برای خدمت به مردم همت کنند

سعید میربها فرماندار قزوین در این مراسم ضمن قدرد انی از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم و نیز تعدد نامزدها موجب شد تا انتخاباتی پرشور و با نشاط در کشور و استان قزوین شکل بگیرد که جای قدردانی دارد.
وی با تشکر از خدمات هیئت های نظارت، اجرایی، بازرسی و دست اندرکاران بیان کرد: در دوره چهارم همه باید با حفظ وحدت و انسجام قدردان مشارکت مردم باشند و برای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

فرماندار قزوین یادآور شد: خوشبختانه در این دوره هم چون دوره های گذشته افرادی توانمند، متعهد و موجه در شهر قزوین انتخاب شده اند که امیدواریم شهر را بخوبی مدیریت و اداره کنند.

وی با تشریح وظایف شوراها گفت: جلسات شورا حداقل ماهی دو بار به صورت علنی تشکیل می شود و با تائید فرمانداری مصوبات آن اجرایی خواهد شد و اگر مغایرتی دیده شد به شورا بازگردانده و اصلاح و رفع نقص می شود.

انتخاب شهردار اولین کار شورای شهر است

میربها تصریح کرد: اولین وظیفه شوراهای دور چهارم انتخاب شهردار است که می تواند شهردار قبلی، شهردار جدید و یا سرپرست باشد که در اولین جلسه باید وضعیت شهردار مشخص شود.
ظاهری: همه باید خدمتگزار خوبی برای مردم قزوین باشیم  

23

عباس ظاهری رئیس جدید شورای اسلامی شهر قزوین هم در این مراسم ضمن قدردانی از حضور و انتخاب مردم اظهارداشت: در چهار دوره خوشبختانه مردم فهیم قزوین افرادی توانمند از گروههای مختلف جامعه مانند مهندس، جانباز، آزاده، بسیجی، فرهنگی و بانوان را برای مدیریت شهری انتخاب کرده اند که امیدواریم در دوره جدید هم منتخبان مردم پاسخ محبت های مردم را با کار و تلاش بدهند.

وی افزود: شاید اطلاع رسانی از خدمات شوراها آنچنان که شایسته بوده انجام نشده و مردم در جریان همه خدمات نیستند که این خلاء باید در دوره جدید برطرف شود.

ظاهری یادآور شد: نگاه به شوراها ریشه دینی دارد و امام راحل نیز با تاکید بر اهمیت واگذاری امور به مردم به شکل گیری نهاد شوراها نقش اساسی داشتند که هر سال بر تجربه و کارآمدی این نهاد مردمی افزوده شده است.
رئیس شورای اسلامی قزوین همچنین از مشارکت مردم و تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات و نامزدها در این دوره از انتخابات شوراها تجلیل کرد.
فرماندار قزوین همچنین با برگزاری مراسم تحلیف بر رای گیری شورای دوره چهارم برای انتخاب رئیس، نائب رئیس، منشی ها، سخنگو، خزانه دار و نماینده شورای قزوین در شورای شهرستان نظارت کرد.

 انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان