۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امامزاده حسین(ع) قزوین در جشنواره فصلی مطبوعات استان مقام نخست و سوم را کسب کرد
کد خبر: ۱۰۸۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها؛

امامزاده حسین(ع) قزوین در جشنواره فصلی مطبوعات استان مقام نخست و سوم را کسب کرد

امامزاده حسین(ع) قزوین موفق به کسب عناوین نخست و سوم در اولین جشنواره فصلی مطبوعات استان قزوین شد.

امامزاده حسین(ع) قزوین در جشنواره فصلی مطبوعات استان مقام نخست و سوم را کسب کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین،  آئین تقدیر از رسانه ها و اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان قزوین شنبه شب با حضور بهادر پاک آئین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و اراشاد اسلامی، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، محمد حسن شفیعی ها مدیرکل و مهدی رمضانی معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان، مسعود نصرتی شهردار قزوین، اعضاء شورای اسلامی شهر، علی علیمحمدی رئیس سرای روزنامه نگاران استان، امرایی مدیرعامل سرای روزنامه نگاران کشور، کرم الهی مدیر کل حوزه هنری استان قزوین و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین برگزار شد.

بنابر این گزارش در اولین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها 270 اثر دریافت شد که 239 اثر توسط اساتید مجرب مورد بررسی قرار گرفت که در هر رشته 10 اثر و در مجموع 60 اثر به مرحله بعدی راه یافت و در مرحله نهایی 18 اثر به عنوان آثار برگزیده به شرح ذیل توانستند نظر هیئت داوران را به خود جلب کنند و مورد تجلیل قرار گیرد.

در بخش خبر آسیه بهرامی از خبرگزاری فارس، اول شد، پریسا طاهری از روزنامه پیام شهر دوم و محسن جلیلوند از افق آینده در رده سوم جای گرفت.

در یادداشت و مقاله جواد غلامیان از هفته نامه رایحه مهر و سیما شاهین فر از روزنامه همشهری به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

در صفحه آرایی حمید نصرت آقایی از هفته نامه فروردین اول شد، علیرضا جلالی از رایحه مهر دوم و فهیمه طیبا از نشریه مهندسی ساختمان به مقام سوم رسید.
در بخش مصاحبه و گفتگو  مریم کشاورز از رایحه مهر،  فائزه هادی زاده از خبرگزاری فارس و فهیمه امامی از هفته نامه ولایت بترتیب اول تا سوم شدند.
در گزارش تصویری و عکس امین رحمانی اول شد و مهدی معتمد و حمیده شفیعی ها دوم و سوم شدند.
در تیتر هم مریم السادات هاشمی از خبرگزاری ایسنا، عاطفه حسینی از روزنامه ولایت و سید ابوالفضل هاشمی از خبرگزاری ایسنا رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
شایان ذکر است در بخش گزارش تصویری و عکس آثار امین رحمانی(http://www.
mehrnews.
com/detail/classicPhoto/2081449)، ابوالفضل سلیمی(http://sobheqazvin.
ir/photo-report/todaynews-36286.
aspx) و حمیده شفیعی ها با عنوان آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به ترتیب در خبرگزاری مهر(http://www.
mehrnews.
com/detail/classicPhoto/2081449) ، پایگاه تحلیلی و خبری صبح قزوین (http://sobheqazvin.
ir/photo-report/todaynews-36286.
aspx) و روزنامه همشهری جزء 10 اثر برتر شناخته شدند که امین رحمانی موفق به کسب رتبه اول و حمیده شفیعی ها موفق به کسب رتبه سوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان