۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شرایط ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد
کد خبر: ۱۰۸۴۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

۶ مهرماه

شرایط ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

ثبت‌نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و رشته‌های باآزمون سراسری دانشگاه آزاد از روز دوشنبه ششم مهر ماه آغاز می‌شود.

شرایط ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در زمینه نحوه انتخاب رشته از سوی داوطلبان گفت: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان رشته‌های باآزمون سراسری متناسب با گروه آزمایشی که در آن شرکت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این معاونت به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی به غیر از شهر تهران و مراکز استان اقدام کنند.

وی افزود: در زمینه داوطلبان رشته‌های با آزمون سراسری در گروه علوم پزشکی، انتخاب شهر تهران و مراکز استان امکان پذیر است.

وی در زمینه داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت گفت: تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی و آزمون سراسری سازمان سنجش کشور مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت خواهند بود.

شایان ذکر است، جابه جایی محل قبولی پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه مورخ یکم مهر ماه آغاز شده است تا روز دوشنبه ششم مهر ماه ادامه خواهد داشت که این جابه جایی شامل استان تهران و البرز نیست.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان