۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین غرفه سلامت مرکز بهداشت قزوین در مسیر ۲۰۰ هزار نفری بر پا شد
کد خبر: ۱۰۷۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معرفی مواد غذايي سالم؛

غرفه سلامت مرکز بهداشت قزوین در مسیر ۲۰۰ هزار نفری بر پا شد

هدف افزايش تحرك و تفريح سالم در خانواده ها بود.برای آشنايي هر چه بيشتر مردم با موضوع نحوه شناسايي مواد غذايي سالم از غير مجاز، غرفه ای در مسیر حاضران در همایش برپا کرد.

غرفه سلامت مرکز بهداشت قزوین در مسیر ۲۰۰ هزار نفری بر پا شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگي که روز هشتم شهريور 1392 از مقابل دانشگاه آزاد اسلامي قزوین واحد بارجين تا بوستان فدک با هدف افزايش تحرك و تفريح سالم در خانواده ها و با شرکت نزدیک به 200 هزار نفر برگزار شد، مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوين فرصت را مغتنم دانسته و با همکاری مسوولان برگزاری همایش، برای آشنايي هر چه بيشتر مردم با موضوع نحوه شناسايي مواد غذايي سالم از غير مجاز، غرفه ای در مسیر حاضران در همایش برپا کرد.
در این غرفه، مهندس احدي كارشناس واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت قزوين علاوه بر نشان دادن نمونه هاي غير استاندارد مواد خوراكي كه در پارك ها و مكان های تفریح و سرگرمی خانواده ها عرضه می شود، آموزش هايي نيز ارائه داد كه با استقبال مردم مواجه شد.
همچنین در كنار غرفه مذكور، اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 برای ارائه خدمت مستقر بود و مطالب بهداشتي در بين مردم توزيع شد.
گفتنی است، این برنامه به مناسبت روز نهم شهریور به عنوان روز قزوین توسط سازمان جوانان و ورزش شهرستان قزوين با همکاری چند سازمان دیگر برگزار شد و اين بار نيز قزوين همچنان نام پايتخت پياده روي جهان را از آن خود كرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان