۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تحقیر بارسلونا در خانه سلتاویگو
کد خبر: ۱۰۵۲۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

هفته پنجم لالیگا

تحقیر بارسلونا در خانه سلتاویگو

تیم فوتبال بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی لالیگا هفته پنجم این رقابت ها را با شکست تحقیرآمیز ۴ بر یک در خانه سلتاویگو به پایان رساند.

تحقیر بارسلونا در خانه سلتاویگو
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، شاگردان لوییس انریکه چهارشنبه شب در هفته پنجم لیگ باشگاه های اسپانیا میهمان سلتاویگو بوده و با عملکردی دور از انتظار متحمل شکست 4 بر یک شدند.
در دقیقه 26، نولیتو مهاجم خوش تکنیک سلتاویگو با ضربه ای فنی گل نخست را برای میزبان به ثمر رساند و چهار دقیقه پس از آن نوبت به ایاگو آسپاس رسید تا در مصاف تک به تک با ترشگن و با ضربه ای چیپ دومین گل را به نام خود ثبت کند.
در آغاز نیمه دوم بار دیگر ایاگو آسپاس در ضد حمله ای سریع سومین گل را به ثمر رساند.
در دقیقه هشتادم، نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا از پاس در عمق لیونل مسی استفاده کرد و یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد اما این پایان کار نبود چراکه جان گویتدی هافبک سوئدی سلتاویگو از ضعف مفرط خط دفاعی بارسلونا بهره لازم را برد و چهارمین گل را برای میزبان به ارمغان آورد.
در این دیدار مدافعان بارسلونا عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و مهاجمان این تیم به خصوص منیر الحدادی و نیمار چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند.
بارسلونا با قبول نخستین شکست فصل خود 12 امتیازی باقی ماند و صدر جدول را از دست داد و سلتاویگو که فصل درخشانی را سپری می کند 13 امتیازی شد.
از دقایقی قبل نیز رئال مادرید در خانه اتلتیکوبیلبائو به میدان رفته و نیمه نخست را با تک گل کریم بنزما به سود خود پایان داد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان