۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امضاي تفاهم نامه همكاري محيط زيست و پارك علم و فن‌آوري امام خميني (ره) قزوين
کد خبر: ۱۰۳۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين خبر داد:

امضاي تفاهم نامه همكاري محيط زيست و پارك علم و فن‌آوري امام خميني (ره) قزوين

اداره كل حفاظت محيط زيست و پارك علم و فن‌آوري امام خميني استان قزوين تفاهم نامه همكاري مشترك صنعتي، علمي و پژوهشي امضا كردند.

امضاي تفاهم نامه همكاري محيط زيست و پارك علم و فن‌آوري امام خميني (ره) قزوين
به گزارش صبح قزوین به نقل از اداره روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، علي فرهادي در اين ارتباط اعلام دكرد: با توجه به اينكه عرصه محيط زيست بسيار گسترده است و نياز به پشتيباني از نظر تحقيقاتي، پژوهشي و علمي دارد و اين مسئله جز با تعامل و همكاري با مراكز علمي و تحقيقاتي ميسر نيست، اين تفاهم نامه همكاري بين دو دستگاه منعقد گرديد.
مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين تصريح كرد: انجام مطالعات، پژوهش‌ها، آينده پژوهي علم و فناوري و پژوهش‌هاي نوين در عرصه‌هاي مختلف محيط زيستي و بهسازي محيط زيست از جمله كاهش آلودگي هوا، ريزگردها، توليد مواد مصرفي كه زودتر در طبيعت تجزيه مي‌شوند، انرژي‌هاي تجديدپذير و غيره از تعهدات مشترك همكاري در اين زمينه مي‌باشد.
فرهادي همچنين به برنامه ريزي مشترك جهت استفاده از فناوري‌هاي نوين در توان اكولوژيك زيستگاه‌ها اشاره كرد و گفت: از ديگر موارد همكاري مشترك انجام امور كاربردي، تحقيقات و پژوهش‌هايي است كه منجر به كاهش آلودگي و تخريب محيط زيست در بخش‌هاي صنعت، خدمات، كشاورزي و حمل ونقل مي شود.
وي در ادامه يادآور شد: دو دستگاه سمينارهاي آموزشي و پژوهشي مشترك در راستاي افزايش دانش محيط زيست و توسعه فرهنگ حفاظت از محيط زيست و توسعه فرهنگ حفاظت از محيط زيست و حل معضلات محيط زيستي استان برگزار خواهند كرد.
فرهادي اظهار اميدواري كرد كه همكاري‌ها با پارك علم و فناوري امام خميني (ره) به طور مستمر ادامه داشته باشد و حتي دو طرف قرار داد بتواند فراتر از چارچوب تفاهم نامه در فعاليت هاي علمي و پژوهشي همكاري داشته باشند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان