۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي با اعتبار ۷۰ميليون تومان آغاز شد
کد خبر: ۱۰۲۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي با اعتبار ۷۰ميليون تومان آغاز شد

عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي منطقه سه شهرداري قزوين با اعتبار ۷۰ميليون تومان آغاز شد.

عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي با اعتبار ۷۰ميليون تومان آغاز شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: قرارداد اوليه براي آغاز عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي اين منطقه با اعتبار 70ميليون تومان منعقد شده است.
ناصر گنجي با بيان اينكه هم اكنون 30درصد از عمليات عمراني اين پروژه به اتمام رسيده است، افزود: به دليل سرعت بخشيدن به فعاليت‌هاي عمراني تا انتخاب پيمانكار اصلي، پيمانكار اوليه براي اجراي اين پروژه انتخاب شد تا فعاليت عمراني اين پروژه آغاز شود.
وي بيان كرد: در قرارداد اوليه كه مدت زمان آن 4 ماه است، 4هزار مترمربع پياده رو خاكي آسفالت خواهد شد.
گنجي بيان كرد: تاكنون آسفالت پياده‌روهاي خاكي بلوار نخبگان ضلع شرقي و غربي آن انجام شده است و عمليات عمراني آسفالت خاكي داخل بلوار اميركبير در پونك لاين شمال و جنوب آن در حال انجام است.
وي بيان كرد: اجراي پروژه آسفالت پياده‎روهاي فرعي منطقه سه شهرداري قزوين يكي از درخواست‌هاي اصلي شهروندان است و مسيرهاي مورد نظر بر اساس اولويت تردد زياد شهروندان انتخاب شده است.
مديرمنطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينكه اجراي پروژه آسفالت پياده‎روهاي فرعي در اين منطقه در راستاي ساماندهي وضعيت خاكي پياده‌روها اجرايي مي شود، اظهار كرد: اجراي اين طرح با کيفيت مناسب يکي از خواست‌هاي شهروندان است و براي جلب رضايت شهروندان مديريت شهري تلاش خود را خواهد کرد که به نحو احسن اين طرح را اجرايي کند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان