۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه ملی، میزبان همایش پیاده روی مردم استان قزوین
کد خبر: ۱۰۲۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت ورزش های همگانی خبر داد:

رسانه ملی، میزبان همایش پیاده روی مردم استان قزوین

کریم نعمتی: همایش پیاده روی از شبکه سوم سیما، برنامه صبح و نشاط به صورت زنده، پوشش خبری داده خواهد شد.

رسانه ملی، میزبان همایش پیاده روی مردم استان قزوین
به گزارش صبح قزوین، نعمتی دبیر هیئت ورزش های همگانی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین، با اشاره به روز قزوین و هفته دولت، اظهار کرد: همایش پیاده روی به مناسبت روز قزوین و هفته دولت برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم اتخاذ شده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: از اواخر ماه اسفند و اوایل فروردین ماه هماهنگی های لازم با ادارات و ارگان های مربوطه، فرمانداری، استانداری و راهبران انجام شده است.
همایش پیاده روی از شبکه سوم سیما، برنامه صبح و نشاط به صورت زنده، پوشش خبری خواهد شد.
نعمتی افزود: همایش پیاده روی همه ساله طبق تقویم ورزش های همگانی در همه استان ها برگزار می شود و امسال این مراسم، روز جمعه هشتم شهریور ماه جاری در شهر قزوین برگزار خواهد شد.
دبیر هیئت ورزش های همگانی با اشاره به استقبال خوب مردم اعلام کرد: تا کنون 120 هزار برگه قرعه کشی در سطح شهر توزیع شده است.
افرادی جهت ثبت نام از علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده روی درنظر گرفته شده اند.
این مقام مسئول در ادامه توضیح داد: افرادِ در نظر گرفته شده برای ثبت نام، در میادین شهر در 30 ایستگاه مشغول فعالیت بوده، مدام در حال جا بجایی هستند و در مکان های مختلف اقدام به ثبت نام می کنند.
این کار از بیستم مرداد ماه آغاز و تا عصر روز پنج شنبه ادامه دارد.
نعمتی ضمن اشاره به مکان آغاز مراسم عنوان کرد: این همایش صبح روز جمعه ساعت 6 ، بالاتر از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آغاز و تا مسیر بوستان باراجین ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر، وسایل نقلیه در نظر گرفته شده تا مردم را به محل شروع برگزاری همایش منتقل کنند.
درپایان مراسم نیز، اتوبوس هایی برای حمل و نقل مردم فراهم می باشد تا شرکت کنندگان بتوانند، به موقع در نماز جمعه حاضر شوند.
ورزش های همگانی حامی زندانیان غیر عمد نعمتی ادامه داد: سال گذشته با هماهنگی اداره زندان ها، حامی زندانیان جرایم غیر عمد بودیم، کسانی که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می بردند همچنین مبالغ زیادی با کمک های مردم و اسپانسرهای مالی جمع آوری شد.
این کار با استقبال استانهای دیگر مواجه شد و به شهر های دیگر نیز تسرّی پیدا کرد.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه های در نظرگرفته شده برای همایش امسال اضافه کرد: امسال نیز با هماهنگی و حمایت دفتر امام جمعه قزوین و سایر خیرین، تمهیداتی برای کمک به مزدوجین تحت پوشش کمک های امداد، اندیشیدیم و برای کمک به زوج های نیازمند، هدایایی از جمله فرش، یخچال و تلویزیون پیش بینی کرده ایم.
نعمتی تأکید کرد: همایش پیاده روی با هماهنگی و مساعدت شهرداری، سازمان های فرهنگی و ورزشی و با پوشش خبری خبرنگاران و شبکه صدا و سیما انجام می شود.
دبیر ورزش های همگانی در پایان یادآور شد: از سال 87 تاکنون همه ساله ورزش پیاده روی در استان قزوین برگزار شده است.
امیدواریم همایش امسال نیز به خوبی برگزار شده، رضایت استقبال کنندگان را فراهم کند.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان