۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی روز چهاشنبه برگزار خواهد شد
کد خبر: ۱۰۲۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مشتاقی:

جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی روز چهاشنبه برگزار خواهد شد

بهرام مشتاقی عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی،اعلام کرد: جلسه این شورا با هدف بررسی عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در جهانی لاس وگاس امریکا، روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی روز چهاشنبه برگزار خواهد شد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مشتاقی گفت: آنچه مشخص است، نتایج به دست آمده تیم کشتی فرنگی در لاس وگاس رضایت بخش نبود و باید این امر به طور جدی و کارشناسانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
مشاقی خاطرنشان کرد: بدون شک عواملی وجود داشته که باعث شده است تا تیم ایران نتواند در این دوره از رقابت ها به نتایج از قبل پیش بینی شده دست یابد و اگر قرار است که در المپیک 2016 نتایجی بهتر از لاس وگاس کسب کنیم، باید هرچه زودتر به شناسایی نقاط ضعف مجموعه اعزامی کشتی فرنگی اعم از اعضای تیم و کادر فنی آن بپردازیم و بلافاصله نیز گام های اساسی در برطرف کردن آنها برداریم .
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی،تصریح کرد: در همین رابطه ابتدا باید گزارش مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سرمربی تیم بزرگسالان را شنید و سپس بدون تعارف با واقع بینی کامل درمورد تطبیق گفته ها با واقعیت ها تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.
مشتاقی افزود: ایران با وجود مشکلات موجود پتانسیل درخشش دوباره در المپیک را دارد، منتهی ما باید برای دستیابی به این مهم،بتوانیم با درایت و حوصله از تمامی پتانسیل موجود در کشتی فرنگی خود استفاده کنیم.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های قهرمانی جهان که در روزهای 15 تا 22 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد، به ترتیب دوم و چهارم شدند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان