۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شرکت ۲۵۴ دانش آموز دختر در دوره طرح ولایت استانی
کد خبر: ۱۰۱۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین خبر داد:

شرکت ۲۵۴ دانش آموز دختر در دوره طرح ولایت استانی

ملک محمدی از شرکت ۲۵۴ دانش آموز دختر در دوره طرح ولایت استانی دانش آموزان خبر داد.

شرکت ۲۵۴ دانش آموز دختر در دوره طرح ولایت استانی
به گزارش صبح قزوین، محمدعلی محمدی مسئول سازمان دانش آموزی استان قزوین از افتتاح طرح ولایت دانش آموزی دختران خبرداد و اظهار کرد: این دوره پنج روزه در اردوگاه یانس آباد آموزش و پرورش برگزار می شود.
ملک محمدی گفت: طرح ولایت امسال با شرکت 254 دانش آموز منتخب از مدارس سراسر استان به صورت آموزش در زمینه های معرفتی و دینی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: کلاس های این دوره با موضوعات اعتقادی، احکام، تربیتی، و تمرین برای تشکیل حلقه های صالحین در راستای مقابله با جنگ نرم و با محوریت بصیرت افزایی دانش اموزان تشکیل می شود.
این مسئول از 32 ساعت کلاس آموزشی در این دوره خبر داد و اذعان داشت: در طول این دوره از مسئولین، مربیان منتخب حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه و اساتید مجرب و توانا ی نواحی استفاده می شود.
محمدی یادآورشد: علاوه بر کلاس های آموزشی محفل انس با قرآن کریم، تئاترخیابانی، پخش فیلم و زیارت بقاع متبرکه از جمله برنامه های فرهنگی این دوره طرح ولایت می باشد.
مسئول سازمان دانش آموزی با بیان اینکه تقویت تعلق خاطر به انقلاب اسلامی از جمله اهداف این طرح می باشد خاطر نشان کرد: روایتگری هشت سال دفاع مقدس با حضور راویان و اساتید مجرب برای آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ جبهه و آرمان های شهداء یکی از شاخص ترین برنامه های فرهنگی این دوره است.
وی گفت: در پایان این دوره آموزشی، آزمون کتبی از مباحث ارائه شده به دانش آموزان گرفته می شود و گواهینامه پایان دوره طرح ولایت به شرکت کننده ها داده خواهد شد.
محمدی اعلام کرد: اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی چهارشنبه ششم شهریور ماه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار می شود.
این مسئول در پایان ضمن قدردانی از تمامی مسئولین سپاه و آموزش و پروش در کمک به اجرای هر چه بهتر این طرح خواستار شد تمامی مسئولین و معاونت های این دو مجموعه برای بالا بردن انگیزه دانش آموزان از محل برگزاری این طرح دیدن کنند.
لازم به ذکر است طرح ولایت دانش آموزان پسر هفته قبل با حضور 180 نفر از دانش آموزان پسر استان برگزار شد.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان