۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت تدبیر و امید به وعده های خود عمل کند/بهره برداری از ۳۶۷ پروژه در هفته دولت
کد خبر: ۱۰۱۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

دولت تدبیر و امید به وعده های خود عمل کند/بهره برداری از ۳۶۷ پروژه در هفته دولت

عجم: امیدواریم که دولت آقای روحانی در این راه موفق باشد و به وعده های خود عمل و اهدافی را که برای تغییر در شرایط زندگی مردم در نظر گرفته اند به ثمر رسد. چرا که اگر اعتدال به مرحله عمل رسد، می تواند تمامی گرایش ها را جمع نماید تا پیشرفت خوبی در جامعه ایجاد شود.

دولت تدبیر و امید به وعده های خود عمل کند/بهره برداری از ۳۶۷ پروژه در هفته دولت
به گزارش صبح قزوین، نشست خبری استاندار قزوین و معاونان وی به مناسبت آغاز هفته دولت صبح امروز در سالن کنفرانس استانداری با حضور ارباب جراید برگزار شد.
احمد عجم ضمن بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی برای نشان دادن خدمات دولتمردان و برجسته کردن این خدمات در نزد مردم می باشد.
وی به دولت یازدهم که با شعار تدبیر و اعتدال بر روی کار آمد اشاره و بیان داشت: امیدواریم که دولت آقای روحانی در این راه موفق باشد و به وعده های خود عمل و اهدافی را که برای تغییر در شرایط زندگی مردم در نظر گرفته اند به ثمر رسد.
چرا که اگر اعتدال به مرحله عمل رسد، می تواند تمامی گرایش ها را جمع نماید تا پیشرفت خوبی در جامعه ایجاد شود.
استاندار قزوین خبر داد: درهفته دولت که از دیروز آغاز شده 367 پروژه به بهره برداری خواهد رسید که در 3 بخش دولتی، خصوصی و مشارکتی انجام شده است.
برای این پروژه ها مبلغ پنج هزار و ۳۱۴ ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
وي در خصوص آخرين وضعيت پروژه راه آهن قزوين - رشت اعلام كرد: اين طرح که از طرح های ماندگار است، در حوزه استان قزوين ۸۵ درصد داشته است و برای اجرای و تکمیل این طرح نیازمند دریافت اعتبارات می باشم.
  دولت احمدی نژاد در کارهای عمرانی نمره خوبی را  کسب کرد این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار صبح قزوین به خدمات دولت نهم و دهم اشاره و اذعان کرد: دولت ها در جمهوری اسلامی یک وظایفی را که قانون مشخص کرده انجام می دهند.
در دولت نهم و دهم نیز کارهای بزرگی انجام شد و باید خدمات دولت احمدی نژاد را در زمینه های مختلف از جمله عمرانی ارج نهیم.
چرا که در کارهای عمرانی نمره خوبی را این دولت کسب کرد.
استاندار قزوین افزود: دولت‌ها نگاه‌های متفاوتی نسبت به توسعه دارند که پیشرفت کشور در گرو توسعه متوازن است.
عجم ادامه داد: در استان تمام تلاش مدیریت استان بر این اصل بود که توسعه ای متوازن داشته باشیم.
در کنار توسعه تلاش شد انسجام که عاملی برای داشتن وحدت می باشد را حفظ کنیم.
این مقام مسئول انسجام ملی و استانی را یکی از عوامل مهم در پیشرفت عنوان کرد و گفت: مسئولان و کارگزاران نظام نباید دغدغه‌ای جز خدمت داشته باشند.
استاندار قزوين، با آرزوي موفقيت براي دولت جديد با بيان اينكه دولت ها در ظرف نظام جمهوري اسلامي هستند و تغيير آنها نيز ظرفيتي مي باشد كه نظام قايل شده است، افزود: بايد همه دولت جديد را در تحقق اهداف و وعده هاي داده شده ياري كنيم.
  رتبه 28 استان قزوین در جذب بودجه استاندار قزوین در پاسخ به خبرنگاری که از رتبه 28 استان و میزان اعتبارات جذب شده پرسید عنوان کرد: بحث اعتباری و بودجه بندی تابع نظام خاصی می باشد که با چانه زنی ارتقاء پیدا نمی کند، بلکه استدلال و منطق باید پشت این مبحث باشد که خوشبختانه این استدلال در استان قزوین وجود دارد.
استاندار قزوین اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده رتبه بودجه این استان نسبت به گذشته چند پله ارتقا یافته و این جایگاه باید بیش از پیش بالاتر و بهتر شود.
تلاش مدیریت استانداری بر اداره استان بدون التهاب و در آرامش استاندار قزوين درباره ادامه همكاري خود در دولت اعتدال و اميد نيز كه سوال يكي از خبرنگاران بود، گفت: ما سرباز ناچيزي در نظام جمهوري اسلامي هستيم و اگر نظر دولت بر ادامه همكاري و خدمت ما باشد، با افتخار و اعتقاد ان را مي پذيريم.
وي در خصوص عملكرد خود در طول خدمتش در اين استان نيز افزود: بناي ما اين بوده است كه بدون التهاب و در كمال آرامش بتوانيم استان را اداره كرده و در فضاي كار، خدمت و تلاش قرار دهيم.
در این مدت با وجود برخی بی‌مهری‌ها به دنبال این بودیم که بدوت ایجاد التهاب در استان قزوین مدیریت کنیم.
عجم با اشاره به برخی خلاءهای قانونی و تفسیرهای نادرست از قوانین عنوان کرد: برخی از مشکلات مانع توسعه بودند اما در مجموع در طول این چهار سال اخیر فعالیت‌های خوبی در استان قزوین صورت گرفته است.
وی در پاسخ به خبرنگاری که پیرامون وضعیت شهرک هوا و فضا قزوین پرسید اظهار کرد: طبق مفاد قراردادی که بسته شده است به ازای 80 درصد پیشرفت فاز مشخص شده زمین فاز بعدی این شهرک تحویل داده می‌شود که هم‌اکنون فاز نخست 80 درصد پیشرفت داشته است.
  خبرباید از متن آن بلند شود نه از ملاحظات و برداشت های شخصی استاندار قزوین با اشاره به تعامل خوب اصحاب رسانه با مدیران اجرایی افزود: در هفته دولت خدمات صورت پذیرفته باید از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.
وی با انتقاد از برخی برداشت های شخصی و جناحی افزود: خبرباید از متن آن بلند شود نه از ملاحظات و برداشت های شخصی افراد.
باید امانتدار خوبی در نقل قول و بیان حقایق باشیم.
استاندار قزوین در پایان ضمن تشکر از تلاش ههای خبرنگاران و اصحاب رسانه خواستار تحقق وعده‌ها در دولت تدبیر و امید شد و برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان