۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مهمترین هدف طرح ولایت، تربیت نیروهای همتراز با انقلاب، متخصص و متعهد به نظام است
کد خبر: ۱۰۱۲۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

مهمترین هدف طرح ولایت، تربیت نیروهای همتراز با انقلاب، متخصص و متعهد به نظام است

برزگر: خروجی این طرح شناسایی نیروهای نخبه و مستعد جهت استفاده از آنها در دفاتر بسیج دانشجویی و به عنوان سر حلقه های صالحین است.

 مهمترین هدف طرح ولایت، تربیت نیروهای همتراز با انقلاب، متخصص و متعهد به نظام است
به گزارش صبح قزوین،مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به سابقه ی پنج ساله ی طرح ولایت در قزوین اذعان داشت: 600 دانشجو از دو استان قزوین و زنجان در این دوره شرکت کرده اند که 450 نفر از آنان از 47 واحد دانشگاهی استان قزوین و 150 نفر از 30 واحد دانشگاهی استان زنجان گرد هم آمده اند.
وی ادامه داد: طرح ولایت 18 سال پیش توسط آیت الله مصباح یزدی، خدمت مقام معظم رهبری(مدظاله العالی) ارائه شد و مورد موافقت و حمایت ایشان قرار گرفت.
از آن پس به صورت جدی هر ساله به صورت کشوری در حال برگزاری است.
مهمترین هدف طرح ولایت، تربیت نیروهای همتراز با انقلاب اسلامی برزگر عنوان کرد: به دلیل استقبال فراوان دانشجویان از این طرح، تصمیمی مبنی بر استانی شدن طرح ولایت با موافقت حضرت آقا (مقام معظم رهبری) گرفته شد و از سال 88 که طرح ولایت در استان قزوین برگزار شد، قزوین دارای رتبه ی ممتاز در سطح کشور یوده است.
برزگر در ادامه اعلام کرد: مهمترین هدف این طرح، تربیت نیروهای همتراز با انقلاب اسلامی بوده است، نیروهایی متخصص و متعهد برای نظام.
این مقام مسئول در پایان افزود: خروجی این طرح شناسایی نیروهای نخبه و مستعد جهت استفاده از آنها در دفاتر بسیج دانشجویی و به عنوان سر حلقه های صالحین است، همچنین این دانشجویان در سال آینده برای دوره های طرح ولایت کشوری و طرح طلیعه ی حکمت معرفی خواهند شد.
نزدیک شدن به شهدا یعنی شبیه به آنها شدن و در نزد خدا، روزی گرفتن حجت الاسلام شفیعی به عنوان نماینده ی اساتید، خاطر نشان کرد: همه ی ما دوست داریم خود را به شهدا نزدیک کنیم، نزدیک شدن به شهدا یعنی شبیه به آنها شدن و در نزد خدا، روزی گرفتن.
شفیعی افزود: طبق آیات قرآن این زنده ماندن و در جوار خداوند بودن تنها با اطاعت از خدا، رسولان و ائمه هدی (ع) امکان پذیر است و اطاعت از دین موجب آسمانی شدن می شود.
انتهای خبر/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان