۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تشکیل اتحادیه تعاونی های تولید برای اولین بار در استان قزوین
کد خبر: ۱۰۰۵۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین خبر داد:

تشکیل اتحادیه تعاونی های تولید برای اولین بار در استان قزوین

برای اولین بار در سطح استان قزوین ،اتحادیه تعاونی های تولید،تشکیل و در سازمان تعاون روستایی استان مستقر شد

تشکیل اتحادیه تعاونی های تولید برای اولین بار در استان قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از به روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین ،مهندس ناطق معین الدین ،مدیر سازمان تعاون روستایی جاری موفق به ثبت و تشکیل اتحادیه تعاونی های تولید استان قزوین شدیم.
وی در خصوص اهداف و وظایف این اتحادیه گفت: ساماندهی بهره برداران بخش کشاورزی ،خرید و توزیع نهاده های کشاورزی ،بیمه محصولات ،ترویج و آموزش اعضا،تولید بذور گواهی شده و بیمه اجتماعی روستاییان ازجمله وظایف اتحادیه مذکورمی باشد معین الدین ابراز امیدواری نمود که با حمایت های سازمان جهاد کشاورزی و سایر ادارات مرتبط شاهد خدمات رسانی به اعضا و کشاورزان استان باشیم .
وی تاکید کرد : انسجام بیشتر تعاونی های تولید ،همکاری و ارتباط با شبکه های تعاونی از جمله مهم ترین اهداف این اتحادیه می باشد .
مدیر سازمان تعاون روستایی در بخش دیگری از سخنانش به تعداد تعاونی های تولید در استان اشاره کردوافزود:ازمجموع 11 تعاونی تولید ،دو تعاونی در شهرستان قزوین،دوتعاونی در شهرستان تاکستان،یک تعاونی در شهرستان آبیک،و شش تعاونی نیز در شهرستان بویین زهرا مستقر است .
وی خاطر نشان کرد:تعداد اعضای تحت پوشش اتحادیه تعاونی های تولید بیش از سه هزار و 800نفر می باشد .
معین الدین بیان کرد: امید است با توجه به اهداف پیش بینی شده برای این اتحادیه در راستای تقویت همه جانبه تشکل های کشاورزی با قدرت و انسجام به کار خود ادامه دهد و گام های مهمی بردارد .
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان