۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جديت و دلسوزي مسئولان قضايي قزوين فرصت خدمتی مغتنمي است
کد خبر: ۵۸۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سياسي و امنيتي استانداري قزوين:

جديت و دلسوزي مسئولان قضايي قزوين فرصت خدمتی مغتنمي است

معاون سياسي و امنيتي استانداري قزوين جديت و دلسوزي مسئولان قضايي استان قزوين را فرصت خدمتي مغتنم و ارزشمندي براي استان قزوين دانست.

 جديت و دلسوزي مسئولان قضايي قزوين فرصت خدمتی مغتنمي است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، ايوب رحيمي در شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان قزوین كه در سالن جلسات دادگستري استان قزوين برگزار شد، بيان داشت: از پيگيري هاي قضايي كه تاكنون وجود داشته است تقدير و تشكر مي كنيم.
وي ادامه داد: در همه جاي كشور مسئولان قضايي با دلسوزي در حال تلاش و فعاليت هستند ولي هماهنگي و همدلي در دستگاه قضايي استان خيلي بهتر و برجسته تر است به طوري كه خيلي از جاها دستگاه قضايي جلوتر از دستگاه اجراي عمل مي كند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري قزوين اضافه كرد: اين ميزان دلسوزي در دستگاه قضايي و جديت موجود، خود فرصت مغتنمي است كه بايد از آن استفاده كرد.
وي گفت: گاهي حالت هايي در جامعه وجود دارد كه مي خواهند دستگاه هاي اجرايي را روبروي مردم نشان دهند حال آنكه ما مجري قانون هستيم.
رحیمی عنوان كرد: بايد براي نياز مردم راهكار ارائه دهيم، يك روزي هم ما از پشت ميز كنار مي رويم و به زندگي عادي مشغول مي شويم پس بايد شرايط زندگي مردم را درك كنيم از اين رو در بحث ساخت و ساز غيرمجاز نبايد تنها به ابزارهايي همچون تخريب اتكاء كنيم.
وي تصريح كرد: رويكرد نظام ما نيز چنين شيوه هايي را نمي پسندد بلكه بايد جلوي راه مردم، راه‌حلي قرار دهيم تا راه جايگزين را انتخاب كنند از اين رو راهكار ما اجراي قانون توأم با ديد مثبت و راه اندازي كار مردم است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري قزوين عنوان كرد: در اجراي حكم تخريب چه آسيب ها و چه سختي ها كه وجود دارد و چه بودجه ها و سرمايه ها كه هدر مي رود اما آسيبي كه اين تخريب ها در بُعد اجتماعي دارد ضربه اي است كه به اعتماد عمومي زده مي شود و اين اعتماد عمومي سرمايه اجتماعي مردم است.
وي اعلام كرد: به نظر مي رسد پيشگيري از اصول اساسي است و در اين ميان جهاد كشاورزي به تنهايي نمي تواند كاري كند بلكه همه دستگاه ها بايد پاي كار بيايند و بدانيم كه در دستگاه قضايي نيز براي احكام صادره هزينه هايي شده است و در اين ميان با برخي از افراد سوء استفاده گر هم بايد برخورد شود ولي هستند كساني هم كه چاره اي ندارند.
رحيمي خاطرنشان كرد: من و شما كه مسئول هستيم بايد براي پاسخگويي به درخواست هاي مردم تلاش كنيم تا در سايه همدلي و همزباني زمينه و بستر لازم را فراهم كنيم تا اجراي قانون به خوبي انجام شود.
وي تصريح كرد: برخي جاها زيربار مسئوليت نمي رويم، نمي خواهيم و يك جايي خود را وارد ميدان نمي كنيم تا بد نشويم، قرار نيست در اجراي قانون تنها مسئولي خاص وارد شود بلكه همه بايد در اجراي قانون مشاركت كنند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري قزوين يادآورشد: 90 درصد از مسئوليت دستگاه هاي اجرايي اگر به درستي انجام شود تبديل به پرونده نمي شود از اين رو نبايد اجازه تشكيل پرونده را بدهيم.


انتهای پیام/7008

منبع: دادگستری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان