۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین گروه‌های همیار بهزیستی قزوین تسهیلات بلا عوض دریافت می‌کنند
کد خبر: ۵۲۰۱۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گروه‌های همیار بهزیستی قزوین تسهیلات بلا عوض دریافت می‌کنند

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت: گروه‌های همیار با حداقل ۵ نفر عضو به صورت تعاونی‌هایی تشکیل می‌شود و به هر گروه حداکثر ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در جهت خرید تجهیزات داده می‌شود.

گروه‌های همیار بهزیستی قزوین تسهیلات بلا عوض دریافت می‌کنند

بهاره رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در قزوین اظهار داشت: در حال حاظر 13 گروه فعال در قالب گروه همیار در استان مشغول فعالیت هستند که در چند روز اخیر دو گروه همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان‌های البرز و تاکستان با زمینه فعالیت اقتصادی خیاطی و فروش کالاهای ارزان قیمت افتتاح شد.


معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین در رابطه با اعتبارات تخصیصی بلاعوض به گروه همیاران خاطرنشان کرد: گروه‌های همیار با حداقل 5 نفر عضو به صورت تعاونی‌هایی تشکیل می‌شود و به هر گروه حداکثر 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در جهت خرید تجهیزات داده می‌شود.

رحمانی در رابطه با حمایت‌ها بهزیستی از گروه‌های همیار بیان کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین تا زمانی که گروه‌های همیار به بازده اقتصادی برسند از آنها حمایت خواهد کرد.

وی در رابطه با اهداف شکل‌گیری گروه‌های همیار در قزوین عنوان کرد:گروه‌های همیار با اهداف تولید اقتصادی، پیشزفت سطح زندگی مددجویان و مشارکت و همکاری توانمندیهای حرفه‌ای و اجتماعی در استان قزوین شکل گرفته و در حال فعالیت هستند.

معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین در رابطه با زمینه‌های فعالیت گروه‌های همیار خاطرنشان کرد: زمینه‌های فعالیت گروه‌های همیار متفاوت است و شامل فعالیت‌های مختلف اعم از فعالیت‌های خدماتی، آموزشی، تولیدی و غیره است که به صورت دولتی و هم غیردولتی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ ی

 

منبع: تسنیم قزوین

دیدگاه ها

ایمانی / ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

فروش کالای ارزان برای یک گروه تعاونی چقدر هزینه دارد,ایا سود دهی ان در یک شهر کوچک برای یک گروه همیار بهزیستی بصرفه و سوداور است
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان