۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم
کد خبر: ۴۵۷۷۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم از سفر دولت به این شهرستان‌ها قدردانی کرد.

قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور و باشکوه مردم فهیم و پرتلاش اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم از کاروان تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرده است با همیاری بیشترمردمان عزیز این شهرستان ها و همت مضاعف مسئولان،در آیندۀ نزدیک این منطقه از استان تهران، شاهد تحولی درخشان در رشد و توسعه همه جانبۀ باشد.

متن پیام دفتر رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دومین سفر درون استانی‌کاروان دولت تدبیر و امید در استان تهران؛ مردم با ایمان، فهیم و پرتلاش اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم، با استقبال گرم و صمیمی از خدمتگزاران خود، حماسه حضور آفریدند.

این دیدار به یاد ماندنی که با ابراز عواطف خالصانه و امواج همدلی و همزبانی مردم ولایتمدار جنوب غرب استان تهران همراه شد، باردیگر همبستگی و اراده مردم شریف این منطقه را در پشتیبانی از خادمان خود و حمایت از مذاکرات عزتمندانه برای توافق هسته ای به نمایش گذاشت.

بی شک تسریع در اجرای طرح های زیربنایی منطقه به ویژه قطار سریع حومه و آبرسانی منطقه که از مطالبات بحق مردم نجیب این بخش از استان تهران است، بر نشاط و پویایی و اشتغالزایی ساکنان آن خواهد افزود.

بر خود فرض می‌دانیم از اقشار مختلف مردم، ائمۀ گرامی جمعه و جماعات، روحانیون، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، ورزشکاران، کشاورزان، نوجوانان و جوانان پر شور، اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی و گروه‌های سیاسی و نهادهای اجتماعی به خاطر ابراز همدلی و همزبانی صادقانه با کاروان دولت تدبیر و امید، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

امید است در پرتو عنایات الهی، با همیاری بیشترمردمان عزیز این شهرستان ها و همت مضاعف مسئولان منطقه در آیندۀ نزدیک شاهد تحولی درخشان در رشد و توسعه همه جانبۀ این منطقه از استان تهران باشیم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان