۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین تسلیم شانتاژ رسانه‌های مزدور نمی‌شوم
کد خبر: ۳۶۸۸۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۳۱ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تسلیم شانتاژ رسانه‌های مزدور نمی‌شوم

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با تاکید بر پیگیری منافع ملت از رئیس جمهور منتخب گفت: برخی رسانه‌ها درصدد هستند که با شانتاژکاری، تخریب، لجن‌پراکنی، دروغ و تهمت؛ موضع نماینده مردم را به شکل انحرافی یا تحلیل دروغ ارائه دهند.

تسلیم شانتاژ رسانه‌های مزدور نمی‌شوم
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در روزهای اخیر رسانه‌‌ای اصلاح‌طلب در قزوین با هجمه به فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، از تعامل وی با رئیس جمهور منتخب انتقاد کرده و به دنبال القاء این تصویر به مخاطب بود که محمدبیگی در پی منافع خود در دولت جدید است. این مصادره به مطلوبِ رسانه اصلاح‌طلب در فضای مجازی حواشی را علیه نماینده مردم قزوین به دنبال داشت.

فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ درباره حواشی ایجاد شده و توضیح مسائل اظهار کرد: از همان آغاز خدمت عهد بستیم که علاوه‌بر صداقت و شفافیت در ارتباط با مردم در راستای منویات امامین انقلاب و ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش کنیم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها گام برداریم.

وی افزود: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و آغاز روند انتخابات با اعضای ستاد کاندیدای جبهه انقلاب در سطح ملی و استانی به ویژه در بحث اجماع، جلسات متعددی برگزار کردیم اما به نتیجه نرسید و شاهد عدم اجماع این جبهه بودیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی رسانه‌ها درصدد هستند که با شانتاژکاری، تخریب، لجن‌پراکنی، دروغ و تهمت؛ موضع نماینده مردم را به شکل انحرافی یا تحلیل دروغ ارائه دهند که این افراد قطعاً باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

محمدبیگی بیان اینکه به مدت چهار سال با پزشکیان در کمیسیون بهداشت همکار بوده است، گفت: همان‌طور که رئیس جمهور منتخب و مردم واقف هستند در حوزه انتخابات مخالف روی کار آمدن وی بودم اما بعد از انتخابات قاعدتاً باید فضای رقابت به فضای تفاهم، همدلی و وحدت در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم تغییر کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بعد از انتخابات دیگر رقابت معنایی ندارد بلکه همه باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم، اینکه برخی از رسانه‌های زرد یا وابسته، مزدور و اجیر شده؛ دیدار رسمی مجلس دوازدهم و ادوار با رئیس‌ جمهور منتخب را تخریب کرده و سهم‌خواهی و منافع خود را به نام دیگران پرونده‌سازی می‌کنند بر کسی پوشیده نیست.

محمدبیگی تصریح کرد: ملت بدانند که راهبرد بنده برای دولت چهاردهم بر اساس منویات مقام معظم رهبری؛ همکاری و همدلی با رئیس جمهور جدید برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: لجن‌ پراکنی و انعکاس اخبار دروغ علیه خادم مردم پیگرد قانونی دارد و بنده نیز پیگیر خواهم بود اما این افراد فکر نکنند که با کانالیزه کردن و محدود کردن رئیس جمهور به طیف خاص می‌توانند به اهداف خود برسند چون رئیس جمهو؛ منتخب کل ملت ایران است.

محمدبیگی تصریح کرد: رئیس‌ جمهور منتخب باید نگاه فراجناحی داشته و از نیروهای شایسته، انقلابی، جوان، متخصص و متعهد در دولت خود استفاده کند، همچنان که شهید آیت‌الله رئیسی در دولت خود به شکل فراجناحی عمل کرد و همان‌طور که شاهد بودیم بسیاری از مدیران دولت اصلاحات از دوره‌های قبل در دولت سیزدهم روی پست‌های خود باقی ماندند و برخی حتی پست‌های بالاتر هم دریافت کردند.

وی در پایان گفت: امروز زمان مناقشه نیست بلکه همه باید در کنار هم همکاری داشته باشند و ما نیز از پیگیری مطالبات مردم در هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد و با تکیه بر ارزش‌ها و خطوط قرمز مطالبات خود را مطرح کرده و تلاش خواهیم کرد تا دولت چهاردهم به اهداف عالیه خود برسد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان