۳۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۲ پنج‌شنبه

صبح قزوین هیاهوی رسانه‌ای دشمنان خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد نمی‌سازد
کد خبر: ۳۶۰۸۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۹ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هیاهوی رسانه‌ای دشمنان خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد نمی‌سازد

سردار رمضان شریف گفت: ایران اسلامی واقعی آن چیزی نیست که در فضای مجازی نشان می‌دهند؛ دشمنان در شبکه‌های مجازی با وارونه‌نمایی به دنبال تضیف نظام بوده و ما از این هیاهوی رسانه‌ای دشمن هراسی نداریم.

هیاهوی رسانه‌ای دشمنان خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد نمی‌سازد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار رمضان شریف در مراسم تجمع 9دی که امروز همزمان با سراسر کشور در شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ما در گام اول انقلاب اسلامی به برکت هدایت‌های رهبران انقلاب اسلامی، تلاش‌های مجاهدانه مردم و خون پاک شهدا توانستیم بنیان‌های انقلاب را مستحکم کنیم.

وی افزود: امروز ایران اسلامی بر روی سکوی مستحکمی ایستاده و دشمنان آن در نهایت ضعف هستند و این یک شعار نیست بلکه واقعیت موجود جامعه ما است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: رئیس جمهور یک کشوری مثل آلمان با یک بازیگر پرخاشگر ملاقات می‌کند و به کمک آن می‌خواهد ما را آزاد کند!؛ رئیس جمهور فرانسه با یک خبرنگار خانم دون پایه و بدون استحکام خانوادگی و فرهنگی ملاقات می‌کند و از آن طریق می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند!

این مقام مسئول ابراز کرد: از عجایب تاریخ بشریت است که این گروهک‌های ظالم مثل منافقین که دستشان به خون 17هزار شهید آغشته است با پمپئو می‌نشیند و این سران این گروهک را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می‌کند اما این نشان قدرت دشمن نیست بلکه نهایت ضعف دشمن است.

وی عنوان کرد: کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین‌الملل آشنا هستند می‌دانند استحکام نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌تر از آن است که دشمنان در فضای مجازی به نمایش گذاشته‌اند.



دشمنان دندان طمع تجاوز به ایران را کشیده‌اند

سردار شریف ادامه داد: ما 43سال با امریکایی‌های جنایتکار و صهیونیست‌های غارتگر و پلید و قارون‌های منطقه و گاوهای شیرده امریکایی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم و امروز آنها در بدترین شرایط هستند و فضل خداوند اقتدار ایران اسلامی در بالنده‌ترین شکل ممکن است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به ما التماس می‌کنند که دست از توسعه منطقه‌ای بردارید و مدعی‌هستند که ایران سرنوشت جنگ را تغییر داده و موجب شکست ناتو و غرب شده است و می‌گویند شما موشک نقطه زن و پهباد به روسیه ندهید در حالی که ما مدعی این موضوع نیستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید به دشمنان گفت که شما تا دیروز ایران را بدون علم و فناوری می‌دانستید و امروز ما را صاحب پهباد و موشک نقطه زن می‌دانید.

وی بیان کرد: امروز به برکت تلاش مجاهدانه فرزندان این کشور در نیروهای مسلح به چنان قدرتی رسیدیم که دشمنان دندان طمع تجاوز به ایران را کشیده‌اند و اگر بخواهند نگاه چپ به کشورمان داشته باشند خود به درستی می‌دانند که مشکل اول و آخر آنها نابودی حکومت غارتگر و متجاوزشان به دست ما خواهد بود.

سردار شریف ابراز کرد: یکی از درس‌هایی که در دی ماه سال 88 تبیین شد این بود که کسانی که در داخل کشور به دلیل اغراض سیاسی و عدم درک موقعیت کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، بدانند که حضور مردم پایان فتنه خواهد بود.



22بهمن تماشایی خواهیم داشت

وی تاکید کرد: امسال در 22بهمن آنچنان صدای ملت ایران را به گوش دشمنان خواهیم رساند که کاخ‌های متزلزل آنان به لرزه بیفتد؛ ما با شهیدان و امام(ره) پیمان بستیم و به رهبر انقلاب اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطره خون برای دفاع از نظام و انقلاب سر از پا نخواهیم شناخت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: امروز بعضی کسانی که در جنگ سوریه دچار اشتباه محاسباتی شده بودند برای ملاقات با بشار اسد پشت درهای بسته مانده‌اند و از جمهوری اسلامی ایران خواهان این هستند که برای آنها اجازه ملاقات بگیرد و ایننشان دهنده اثرگذاری نظام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام بخش و مظهر اقتدار است، گفت: روزی نیست که صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی دچار مشکل نشده باشند و این یعنی قدرت جبهه مقاومت در منطقه و بین‌الملل که نقش آفرین است.

سردار شریف ابراز کرد: پاشنه آشیل قدرت امریکایی‌ها در منطقه صهیونیست‌ها هستند که امروز در نهایت ضعف و تزلزل قرار دارند و ما به دشمنان می‌گوییم که شما نمی‌توانید هر گز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنید چون برپایه قرآن بنیان گذاشته شده است.



سلبریتی‌های مدعی، مردم واقعی ایران نیستند

وی با اشاره به بیانی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: این سردار عزیز می‌فرمودند که علت پیروزی ما در رویارویی با داعش این است که یک مرجع و اسلام شناس رهبر ماست و ما برپایه فتوای او عمل می‌کنیم و رمز شکست داعش این است که هیچ مبنای شرعی برای حضور در میدان ندارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تا زمانی که بر آرمان‌های نظام و انقلاب و ولایت پایبند هستیم آسیبی به نظام و کشو وارد نمی‌شود؛ باید این سوال را پرسید که چرا دشمن در اغتشاشات اخیر نوک پیکان را به سمت رهبری برده است؟ و پاسخش یک کلمه است که تمام شکست‌های خود را ناشی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

سردار شریف یادآور شد: در اتفاقات و اغتشاشات اخیر بارها تجمعات و راهپیمایی‌هایی را داشتیم که مردم حضور حداکثری داشتند و ما اعلام می‌کنیم اینها مردم واقعی ایران هستند؛ نه یک فوتبالیست و هنرمندی که میلیون‌ها سرمایه این ملت را چپاول و امروز طلبکار است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مستحکم پیروز میدان است، گفت: امریکایی‌ها در 40 سال گذشته هیچ برگ برنده‌ای ندارد، نه از صدام و نه گروهک‌ها و نه اتفاقات اخیر بلکه یک برگ دیگر بر رسوایی آنها اضافه شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: ایران اسلامی واقعی آن چیزی نیست که در فضای مجازی نشان می‌دهند؛ دشمنان در شبکه‌های مجازی با وارونه‌نمایی به دنبال تضیف نظام بوده و ما از این هیاهوی رسانه‌ای دشمن هراسی نداریم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان